• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Critical Theory and Social Media: Between Emancipation and Commodification » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Critical Theory and Social Media: Between Emancipation and Commodification

ISBN-13: 9781138808768 / Angielski / Twarda / 2015 / 214 str.

Thomas Allmer
Critical Theory and Social Media: Between Emancipation and Commodification Thomas Allmer 9781138808768 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Critical Theory and Social Media: Between Emancipation and Commodification

ISBN-13: 9781138808768 / Angielski / Twarda / 2015 / 214 str.

Thomas Allmer
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Social media platforms such as Facebook, YouTube, and Twitter are enormously popular: they are continuously ranked among the most frequently accessed websites worldwide. However there are as yet few studies which combine critical theoretical and empirical research in the context of digital and social media. The aim of this book is to study the constraints and emancipatory potentials of new media and to assess to what extent digital and social media can contribute to strengthen the idea of the communication and network commons, and a commons-based information society.
Based on a critical theory and political economy approach, this book explores:

  • the foundational concepts of a critical theory of media, technology, and society
  • users' knowledge, attitudes, and practices towards the antagonistic character and the potentials and risks of social media
  • whether technological and/or social changes are required in order to bring about real social media and human liberation.
Critical Theory and Social Media examines both academic discourse on, and users' responses to, new media, making it a valuable tool for international scholars and students of sociology, media and communication studies, social theory, new media, and information society studies. Its clear and interesting insights into corporate practices of the global new media sector will mean that it appeals to critical social media users around the world.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Socjologia
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Advances in Sociology
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138808768
Rok wydania:
2015
Numer serii:
000248329
Ilość stron:
214
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
23.11 x 15.75 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction.  Part I: Theoretical Foundations  1. Critical Theory and Dialectics  2. Critical Internet and Social Media Studies  3. Critical (Internet) Privacy Studies: Ideology Critique  4. Critical (Internet) Surveillance Studies: Commodity Critique  Part II: Case Study  5. Traditional and Critical Research of Privacy and Surveillance on Social Media  6. Empirical Results: (Dis)Advantages of Social Media  Part III: Techno-Social Revolution  7. Critical Theory, Dialectics, and the (Dis)Advantages of Social Media  8. Conclusion

Thomas Allmer is Lecturer in Social Justice at the University of Edinburgh, Scotland, UK. His research focuses on critical theory and political economy of media and communication. He is the author of Towards a Critical Theory of Surveillance in Informational Capitalism (Peter Lang, 2012).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia