• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Critical Political Economy of the Media: An Introduction » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Critical Political Economy of the Media: An Introduction

ISBN-13: 9780415544849 / Angielski / Miękka / 2014 / 246 str.

Jonathan Hardy
Critical Political Economy of the Media: An Introduction Hardy, Jonathan 9780415544849 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Critical Political Economy of the Media: An Introduction

ISBN-13: 9780415544849 / Angielski / Miękka / 2014 / 246 str.

Jonathan Hardy
cena 224,33 zł
(netto: 213,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

How the media are organised and funded is central to understanding their role in society. Critical Political Economy of the Media provides a clear, comprehensive and insightful introduction to the political economic analysis of contemporary media. Jonathan Hardy undertakes a critical survey of political economy scholarship encompassing worldwide literature, issues and debates, and relationships with other academic approaches. He assesses different ways of making sense of media convergence and digitalisation, media power and influence, and transformations across communication markets. Many of the problems of the media that prompted critical political economy research remain salient, he argues, but the approach must continue to adapt to new conditions and challenges. Hardy advances the case for a revitalised critical media studies for the 21st century. Topics covered include:

  • media ownership and financing
  • news and entertainment
  • convergence and the Internet
  • media globalisation
  • advertising and media
  • alternative media
  • media policy and regulation
Introducing key concepts and research, this book explains how political economy can assist students, researchers and citizens to investigate and address vital questions about the media today.

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Performing Arts > Film - History & Criticism
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Communication and Society
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415544849
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000211422
Ilość stron:
246
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
23.11 x 15.24 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Foreword James Curran  Part I: Mapping approaches and themes  1. What (is) political economy of the media?  2. Paradigms of media power: liberal and radical perspectives on media processes  3. Media cultures, media economics and media problems  Part II: Critical investigations in political economy  4. Concentration, conglomeration, commercialisation  5. Political economy of the Internet and digital media  6. Marketing communications and media  7. Globalisation, media transnationalisation and culture  8. Media convergence and communications regulation  Part III: Interventions and Change  9. Media power, challenges and alternatives  Bibliography

Jonathan Hardy is Reader in Media Studies at the University of East London and teaches at Goldsmiths College, University of London. He is the author of Western Media Systems (2008) and Cross-Media Promotion (2010).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia