• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Crisis Communication: Managing Stakeholder Relationships » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Crisis Communication: Managing Stakeholder Relationships

ISBN-13: 9781138346253 / Angielski / Twarda / 2019 / 320 str.

Audra Diers-Lawson
Crisis Communication: Managing Stakeholder Relationships Diers-Lawson, Audra 9781138346253 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Crisis Communication: Managing Stakeholder Relationships

ISBN-13: 9781138346253 / Angielski / Twarda / 2019 / 320 str.

Audra Diers-Lawson
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Crises come in many shapes and sizes, including media blunders, social media activism, extortion, product tampering, security issues, natural disasters, accidents, and negligence – just to name a few. For organizations, crises are pervasive, challenging, and catastrophic, as well as opportunities for organizations to thrive and emerge stronger.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Business & Economics > Public Relations
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138346253
Rok wydania:
2019
Ilość stron:
320
Waga:
0.70 kg
Wymiary:
24.89 x 17.27 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part 1: Crisis communication and the stakeholder relationship management perspective. 1. Introducing crisis communication as a field of practice. 2. Situating crisis communication within the fields of public relations and management. 3. The stakeholder relationship management perspective on crisis communication. Part 2: Issue factors: Evaluating stakeholders, risks, and crisis types. 4. The importance of managing complex and changing organizational environments. 5. From friends to frenemies: Mapping an organization’s stakeholders. 6. Playing the blame game to classify types. Part 3: Internal stakeholders and organizational factors: Evaluating the organization’s crisis capacity. 7. Defining crisis capacity in a modern environment. 8. Building crisis capacity from the inside out. 9. The leadership challenge for organizations in crisis. Part 4: Stakeholder factors: Shifting from the inside out. 10. The missing link of stakeholder attitudes to understand crisis communication. 11. Issue-related attitudes influencing stakeholder reactions to crises. 12. Organization-related attitudes influencing stakeholder reactions to crises. Part 5: Message factors: Crisis response that focuses on stakeholder needs. 13. The realities of crisis response in multi-platform, multi-actor environments. 14. One size seldom fits all: A taxonomy of crisis response tactics. 15. Comparing theories of crisis response. 16. Strategically planning crisis response messages. Part 6: Shaping crisis outcomes: What do crises mean for organizations? 17. Agenda setting: The intersection of multi-actor environments and media engagement during crises. 18. Learning their lessons? Crisis outcomes and crisis-driven organizational change. 19. Measuring behavioral outcomes to crises.

Audra Diers-Lawson is a Senior Lecturer at Leeds Beckett University, United Kingdom. She serves as chair of the Crisis Communication Division of the European Communication Research and Education Association (ECREA) and sits on several journal editorial boards with recent publications on topics like consumer trust, intercultural crisis communication, crisis atonement, whistleblowing, and stakeholder anger at organizations in crisis.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia