• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Creativity Research: An Inter-Disciplinary and Multi-Disciplinary Research Handbook » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Creativity Research: An Inter-Disciplinary and Multi-Disciplinary Research Handbook

ISBN-13: 9781138206137 / Angielski / Miękka / 2016 / 256 str.

Eric Shiu
Creativity Research: An Inter-Disciplinary and Multi-Disciplinary Research Handbook Eric Shiu 9781138206137 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Creativity Research: An Inter-Disciplinary and Multi-Disciplinary Research Handbook

ISBN-13: 9781138206137 / Angielski / Miękka / 2016 / 256 str.

Eric Shiu
cena 253,60 zł
(netto: 241,52 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,78 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book is a unique collection of some of the latest research from a range of leading creativity researchers. It provides a clear understanding of the concepts, environmental determinants, inter-disciplinary nature and applications of creativity.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Business & Economics > Marketing - General
Psychology > Creative Ability
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138206137
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
256
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.88
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction  Part I: Holistic Understanding of Inter-Disciplinary and Multi-Disciplinary Creativity  1. Looking at Creativity Through a Business-Psychology-Education (BPE) Lens: The challenge and benefits of listening to eachother  2. Interdisciplinarity and Scientific Creativity  3. Biological and Neuropsycological Aspects of Creativity  4. Creativity in Cross-Disciplinary Research  5. The Psychoeconomic Perspective on Creativity and Innovation  Part II: Environmental Determinants of Creativity  6. The Creatove Place: The impact of different environmental factors on creativity 7. Exploring the Potential Relationship between Children's Modern Electronic Hobbies and their Creativity Part III: Creativity Research in Organizations  8. Creativity at Work and its Relation to Well-being 9. Play as Facilitator of Organizational Creativity 10. Creative Climate, Creativity Capabilities, and New Product Creativity in the Internet Communication Space Part IV: Creativity Research in Music  11. Musical Thinking as a kind of Creative Thinking 12. Musical Creativity as a Tool for Inclusion  Part V: Creativity Research in Education  13. Conditions for Scholarly Creativity in Interdisciplinary Doctoral Education Through an aristotelian Lens  14. Education for Creativity in an Era of Accountability in Australia  15. Developing Expert Scholars: The role of reflection in creative learning 17. Conclusion

Eric Shiu is Lecturer in Marketing at Birmingham University, UK. He specializes in the research and teaching of marketing in general and innovation and creativity in particular. He has published widely in quality journals such as Technovation, Journal of Marketing Management, Service Industries Journal and Journal of Small Business and Enterprise Development



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia