• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Creativity, Innovation and the Cultural Economy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Creativity, Innovation and the Cultural Economy

ISBN-13: 9780415419758 / Angielski / Twarda / 2009 / 290 str.

Paul Jeffcutt;Andy Pratt
Creativity, Innovation and the Cultural Economy Paul Jeffcutt Andy Pratt  9780415419758 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Creativity, Innovation and the Cultural Economy

ISBN-13: 9780415419758 / Angielski / Twarda / 2009 / 290 str.

Paul Jeffcutt;Andy Pratt
cena 754,51
(netto: 718,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This collection brings together international experts from different continents to examine creativity and innovation in the cultural economy. In doing so, the collection provides a unique contemporary resource for researchers and advanced students. As a whole, the collection addresses creativity and innovation in a broad organizational field of knowledge relationships and transactions. In considering key issues and debates from across this developing arena of the global knowledge economy, the collection pursues an interdisciplinary approach that encompasses Management, Geography, Economics, Sociology and Cultural Studies.

This collection brings together international experts from different continents to examine creativity and innovation in the cultural economy. In doing so, the collection provides a unique contemporary resource for researchers and advanced students. As a whole, the collection addresses creativity and innovation in a broad organizational field of knowledge relationships and transactions. In considering key issues and debates from across this developing arena of the global knowledge economy, the collection pursues an interdisciplinary approach that encompasses Management, Geography, Economics, Sociology and Cultural Studies.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie zasobami ludzkimi
Business & Economics > Industries - General
Business & Economics > Economics - General
Wydawca:
Taylor & Francis
Seria wydawnicza:
Routledge Studies In Global Competition
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415419758
Rok wydania:
2009
Numer serii:
000368363
Ilość stron:
290
Waga:
0.60 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.75
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1.Introduction: Creativity, Innovation and the Cultural Economy: Snake Oil for the Twenty-first Century? Andy C Pratt and Paul Jeffcutt  2.Advertising: a. Relocating Creativity in Advertising: From Aesthetic Specialisation to Strategic Integration Chris Bilton  b. Provincial Parvenus: the Subaltern Sensibility of London Advertising creatives Sean Nixon  3.Music: a. The Digitalisation of Music David Hesmondhalgh  b. On music as a Creative Industry Simon Frith, Martin Cloonan and John Williamson  4. Film and TV:  a. Creativity in Context: Content, Cost, Chance, and Collection in the Organization of the Film Industry Mark Lorenzen  b.  The Governance of Innovation in the Film and Television Industry: a case study of London, UK Andy C Pratt & Galina Gornostaeva  5. New Media: a. Cultural Production in the Transnational City. A Study of New Media in Vancouver Tom Hutton  b. Creative Biographies in New Media: Social Innovation in Web work  Rosalind Gill  6. Design: a. Situating the Design Sector: Insights from the Case of Montréal, Canada. Debborah Leslie and Norma Rantisi  b. Creativity and Innovation in the Scandinavian Design Industry: Designed in Stockholm  Dominic Power  7. Museums/Visual Arts/Performance:  a. Creativity and Innovation in the Cultural Economy: Museums, Galleries and the Visual Arts Sara Selwood  b. Does Hamlet have to be Naked? Art between Tradition and Innovation in German Theatres Doris Eikhof  8. Conclusion  Andy C Pratt and Paul Jeffcutt



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia