• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Creative Library Marketing and Publicity: Best Practices » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Creative Library Marketing and Publicity: Best Practices

ISBN-13: 9781442254213 / Angielski / Miękka / 2015 / 204 str.

Robert J. Lackie; M. Sandra Wood
Creative Library Marketing and Publicity: Best Practices Robert J. Lackie M. Sandra Wood 9781442254213 Rowman & Littlefield Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Creative Library Marketing and Publicity: Best Practices

ISBN-13: 9781442254213 / Angielski / Miękka / 2015 / 204 str.

Robert J. Lackie; M. Sandra Wood
cena 234,13 zł
(netto: 222,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 232,22 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Creative Library Marketing and Publicity: Best Practices shares the success of libraries of various sizes and types--small to large public, academic, and school libraries, systems, and organizations. Each best-practice scenario describes a library's successful experience with marketing, branding, and promoting a library service or program, providing information about planning, actual promotion techniques, and evaluating the success of the plan or promotion methods. Most importantly, each include tips and best practices for readers. Many of these ideas and techniques are applicable across the board, so they will help you implement similar methods to promote your library services and programs and spark different and unique uses for these techniques. Strategies covered include: -Using constituents' voices in outreach efforts -Building a social media presence -Crafting step-by-step marketing plans -Planning and implementing branding campaigns -Creating buzz with promotional videos -Using e-mail marketing in outreach -Marketing a new library space -Marketing on a shoestring budget Drawing on the best practices, experience, and expertise of library personnel from public, academic, and school libraries, this volume brings together a variety of marketing plans and creative methods for promoting libraries and their programs and services to a twenty-first-century audience. All library employees should be able to take away something from these creative, successful efforts and apply tips, techniques, and best practice suggestions to their own library marketing efforts.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Library & Information Science - Administration & Management
Language Arts & Disciplines > Library & Information Science - Digital & Online Resources
Wydawca:
Rowman & Littlefield Publishers
Seria wydawnicza:
Best Practices in Library Services
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781442254213
Rok wydania:
2015
Numer serii:
000461076
Ilość stron:
204
Waga:
0.33 kg
Wymiary:
22.61 x 14.73 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wood, M. Sandra Wood, is Librarian, Reference and Database Service... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia