• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Creative Industries : Contracts between Art and Commerce - stan bdb 9780674008083 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Creative Industries : Contracts between Art and Commerce - stan bdb 9780674008083

ISBN-13: A780674008083 / Angielski / Miękka / 2002 / 464 str.

Richard E. Caves
Creative Industries : Contracts between Art and Commerce - stan bdb 9780674008083 Richard E. Caves A780674008083 Harvard University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Creative Industries : Contracts between Art and Commerce - stan bdb 9780674008083

ISBN-13: A780674008083 / Angielski / Miękka / 2002 / 464 str.

Richard E. Caves
cena promocyjna 61,32 zł
(netto: 58,40 VAT:  5%)
153,30 zł
Rabat: -60%

Najniższa cena z 30 dni: 153,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 1-3 dni roboczych

Darmowa dostawa!
Zobacz inne książki w promocji: Antykwariat

Stan bardzo dobry - książka była czytana, ale jeszcze długo posłuży innym czytelnikom. Ma ślady używania - otwierania i kartkowania, rysy, zabrudzenia. Wygląda jak książka, którą wypożyczasz w bibliotece.This book explores the organization of creative industries, including the visual and performing arts, movies, theater, sound recordings, and book publishing. In each, artistic inputs are combined with other, "humdrum" inputs. But the deals that bring these inputs together are inherently problematic: artists have strong views; the muse whispers erratically; and consumer approval remains highly uncertain until all costs have been incurred.To assemble, distribute, and store creative products, business firms are organized, some employing creative personnel on long-term contracts, others dealing with them as outside contractors; agents emerge as intermediaries, negotiating contracts and matching creative talents with employers. Firms in creative industries are either small-scale pickers that concentrate on the selection and development of new creative talents or large-scale promoters that undertake the packaging and widespread distribution of established creative goods. In some activities, such as the performing arts, creative ventures facing high fixed costs turn to nonprofit firms. To explain the logic of these arrangements, the author draws on the analytical resources of industrial economics and the theory of contracts. He addresses the winner-take-all character of many creative activities that brings wealth and renown to some artists while dooming others to frustration; why the "option" form of contract is so prevalent; and why even savvy producers get sucked into making "ten-ton turkeys," such as Heaven's Gate. However different their superficial organization and aesthetic properties, whether high or low in cultural ranking, creative industries share the same underlying organizational logic.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - General
Business & Economics > Economics - General
Wydawca:
Harvard University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
A780674008083
Rok wydania:
2002
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
464
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
23.42 x 16.1 x 3.0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Caves, Richard E. Richard E. Caves is Nathaniel Ropes Professor of P... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia