• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Creative Agency » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Creative Agency

ISBN-13: 9783030774332 / Angielski / Twarda / 2021 / 189 str.

Dan Harris
Creative Agency Dan Harris 9783030774332 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Creative Agency

ISBN-13: 9783030774332 / Angielski / Twarda / 2021 / 189 str.

Dan Harris
cena 563,56
(netto: 536,72 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 539,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Personality
Psychology > Social Psychology
Education > Teaching - Subjects - Arts & Humanities
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Seria wydawnicza:
Palgrave Studies in Creativity and Culture
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030774332
Rok wydania:
2021
Wydanie:
2021
Numer serii:
000793604
Ilość stron:
189
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.27
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1: Creative ecologies.

Chapter 2: Melbourne

Chapter 3: Singapore

Chapter 4: Hong Kong

Chapter 5: Sydney

Chapter 6: Creative Agency: A manifesto for posthuman creativity studies


Dan Harris (formerly published as Anne Harris) is Professor, Associate Dean, and Australian Research Council Future Fellow at RMIT University in Melbourne, Australia. They are an international expert in creativity education and creative methodologies through a combination of creative arts practice and creativity scholarship. Dan’s texts Creativity and Education (2016) and The Creative Turn (2014) are widely-cited texts in the study of the commodification of creativity, its conflation with innovation and creative industries, and in lifespan creative education as a core component of a creative ecologies model.


This book offers a socio-cultural examination of contemporary creativity studies. Drawing heavily on posthumanist, new materialist and affective theoretics, the author argues in favour of an expansive and sustainable approach to creativity which contributes to an emergent ‘creativity studies’ inter-discipline. It seeks to establish a broader consideration of creativity in socio-culture, that extends beyond, or indeed refutes, the narrowing aperture of entrepreneurship and innovation as synonyms for creativity in economic, cultural and educational contexts and discourses. Drawing on multiple case studies of creative relational and creative ecological empirical research, this book integrates a concern for personal, planetary and geo-political collaboration, as an antidote for ‘innovation for innovation’s sake’.


Dan Harris (formerly published as Anne Harris) is Professor, Associate Dean, and Australian Research Council Future Fellow at RMIT University in Melbourne, Australia. They are an international expert in creativity education and creative methodologies through a combination of creative arts practice and creativity scholarship. Dan’s texts Creativity and Education (2016) and The Creative Turn (2014) are widely-cited texts in the study of the commodification of creativity, its conflation with innovation and creative industries, and in lifespan creative education as a core component of a creative ecologies model.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia