• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Creating Value Through Skill-Based Strategy and Entrepreneurial Leadership » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Creating Value Through Skill-Based Strategy and Entrepreneurial Leadership

ISBN-13: 9780080434445 / Angielski / Twarda / 1999 / 372 str.

William C. Schulz; W. C. Schulz; C. W. Hofer
Creating Value Through Skill-Based Strategy and Entrepreneurial Leadership Schulz, W. C. 9780080434445 Pergamon - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Creating Value Through Skill-Based Strategy and Entrepreneurial Leadership

ISBN-13: 9780080434445 / Angielski / Twarda / 1999 / 372 str.

William C. Schulz; W. C. Schulz; C. W. Hofer
cena 552,21
(netto: 525,91 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 548,80
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The fields of entrepreneurship and strategic management deal with the fundamental processes and forces that affect the start-up, prosperity, and survival of organizations. In both fields it is argued that a company's potential long-run performance is determined by the degree to which it can develop and maintain a 'fit' between its skills and resources and environmental demands. Through the use of rigorous, in-depth case studies, this book takes a comprehensive look at the process by which leaders, as entrepreneurs and strategists, attempt to build and craft the skill-bases of their firms to best create long-term value for their customers. Part one examines the foundations of resource-based approaches to management and strategic thinking, and presents a detailed process-typology of organizational resources that serves as a basis for understanding how resources can be leveraged into sustainable strategic advantage. Part two presents the case histories of four very different firms, including a high-tech chemicals research company, a custom cabinet manufacturer, a large corporate industrial engineering firm, and a craft-oriented surgical instrument maker. Each case provides a unique setting from which insights into the value creation process are presented. Part three compares and contrasts the insights discussed in the case analysis, and integrates the findings into a 'practitioner-based' model of value creation. This model is then further integrated with current academic theory, and a more formal theory of the value creation process is presented. In part four, issues such as the 'skill life-cycle', the relationship between technology and human skill development, and leadership styles and processes are discussed. The implications of the research are presented with respect to the practice of entrepreneurship and strategic thinking, to future research and theory in those fields, and to policy choices for government and private leaders.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Science > History
Wydawca:
Pergamon
Seria wydawnicza:
Technology, Innovation, Entrepreneurship and Competitive Str
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780080434445
Rok wydania:
1999
Numer serii:
000345980
Ilość stron:
372
Waga:
0.70 kg
Wymiary:
23.4 x 15.6 x 2.3
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia