• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Creating Images and the Psychology of Marketing Communication » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Creating Images and the Psychology of Marketing Communication

ISBN-13: 9780415647076 / Angielski / Miękka / 2012 / 440 str.

Lynn R. Kahle; Chung-Hyun Kim
Creating Images and the Psychology of Marketing Communication Lynn R. Kahle Chung-Hyun Kim 9780415647076 Psychology Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Creating Images and the Psychology of Marketing Communication

ISBN-13: 9780415647076 / Angielski / Miękka / 2012 / 440 str.

Lynn R. Kahle; Chung-Hyun Kim
cena 170,32
(netto: 162,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 166,18
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The purpose of "Creating Images and the Psychology of Marketing Communication" is to advance the understanding of the concept of image as it is applied to various areas of interest. It also serves to meet the growing interest in image-related studies by the public and academics, and provides an innovative and holistic approach to the study of image. The text reflects the importance of brand leveraging as the sections cover in-depth discussion on cross-country and tourism images, corporate and sponsorship images, individual and celebrity images, and cultural and social images. It provides a comprehensive and holistic look at the concept of image: the topics range from theories of image creative to other image studies on a country, corporate, and individual level. The sections cover the major topics currently being debated in image marketing and the psychology of communications. Several new and innovative concepts are also introduced in the book.
"Creating Images and the Psychology of Marketing Communication" is intended for academics and scholars (including students) in the interdisciplinary fields of consumer psychology, marketing, and communication.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Psychology > General
Wydawca:
Psychology Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415647076
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
440
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Contents: C.W. Park, Foreword. Preface. Part I: Theories of Image. D.M. Boush, S.M. Jones, A Strategy-Based Framework for Extending Brand Image Research. L.A. Brannon, T.C. Brock, Measuring the Prototypicality of Product Categories and Exemplars: Implications of Schema Correspondence Theory. J. Kimura, Emergence and Change of Consumer Product Image in Social Constructionism Perspective. P.J. Mazzocco, T.C. Brock, Understanding the Role of Mental Imagery in Persuasion: A Cognitive Resources Model Analysis. B. Schmitt, From Image to Experience. Part II: Country Image. W. Na, Y. Son, C-H. Kim, R. Marshall, Building a National Image With Words: The Role of Word of Mouth in Establishing Korea's International Image. D-S. Cho, Y-G. Suh, Measuring the National Image: The Case of South Korea. G. Larsen, V. George, The Social Construction of Destination Image: A New Zealand Film Example. K. Jung, A-K. Kau, Chinese Consumers' Evaluation of Hybrid Country of Origin Products: Effects of Decomposed Elements of Country of Origin, Brand Name, and Consumers' Ethnocentrism. Part III: Individual and Celebrity Source Image. A.A. Parulekar, P. Raheja, Managing Celebrities as Brands: Impact of Endorsements on Celebrity Image. S. Yoon, P.T. Vargas, A Cultural Third-Person Effect: Actual and Expected Effects of Source Expertise Among Individualists and Collectivists. K.E. Kahle, L.R. Kahle, Sports Celebrities' Image: A Critical Evaluation of the Utility of Q Scores. K-H. Han, F. de Gregorio, A Range of Female Beauties: A Cross-Cultural Analysis of Cosmetics TV Commercials. Part IV: Corporate Image. Y. Yi, S. La, Well-Matched Employees Make Customers Happy: Effects of Brand-Employee Congruence. C-H. Kim, T. Suh, Managing the Multidimensionality of Corporate Image: From the Stakeholders' Multilayered Experience Perspective. C.S. Weeks, T.B. Cornwell, M.S. Humphreys, Conceptualizing Sponsorship: An Item and Relational Information Account. Part V: Individual Characteristics and Culture. W-S. Kim, D.M. Boush, A. Marquardt, L.R. Kahle, Values, Brands, and Image. K.I. Powers, Image Attributes of Automobiles and Their Influence on Purchase Price Decision. H. Jung, Assessing the Influence of Cultural Values on Consumer Susceptibility to Social Pressure for Conformity: Self-Image Enhancing Motivations vs. Information Searching Motivation. T-J. Liao, L-T. Bei, The Impact of Media and Culture on the Consumption Values of Women in China and Taiwan. Y-C. Shen, L-T. Bei, C-Y. Wu, Cross-Cultural Comparisons of Brand Personality in Print Media: The Case of Mainland China and Taiwan.

Lynn R. Kahle, Chung-Hyun Kim

Kahle, Lynn R. Elizabeth A. Minton is an advanced PhD student in ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia