• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning: A Management Approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning: A Management Approach

ISBN-13: 9780792372721 / Angielski / Twarda / 2000 / 152 str.

Edwin J. Nijssen; Ruud T. Frambach
Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning: A Management Approach Nijssen, Edwin J. 9780792372721 Kluwer Academic Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning: A Management Approach

ISBN-13: 9780792372721 / Angielski / Twarda / 2000 / 152 str.

Edwin J. Nijssen; Ruud T. Frambach
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Creating and delivering superior customer value is essential for organizations operating in today's competitive environment. This applies to virtually any kind of organization. It requires a profound understanding of the value creation opportunities in the marketplace, choosing what unique value to create for which customers, and to deliver that value in an effective and efficient way. Strategic marketing management helps to execute this process successfully and to achieving sustainable competitive advantage in the market place.
Creating Customer Value Through Strategic Marketing Planning discusses an approach that is both hands-on and embedded in marketing and strategy theory. This book is different from most other marketing strategy books because it combines brief discussions of the underlying theory with the presentation of a selection of useful strategic marketing tools. The structure of the book guides the reader through the process of writing a strategic marketing plan. Suggestions for using the tools help to apply them successfully. This book helps students of marketing strategy to understand strategic marketing planning at work and how to use specific tools. Furthermore, it provides managers with a practical framework and guidelines for making the necessary choices to create and sustain competitive advantage for their organizations.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Kluwer Academic Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792372721
Rok wydania:
2000
Wydanie:
2001
Ilość stron:
152
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
23.6 x 16.4 x 1.7
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Preface. 1. Introducing Strategic Marketing. 2. Defining The Strategic Problem. 3. Identifying Value Creation Opportunities: The External Analysis. 4. Identifying Organizational Capacity for Value Creation: The Internal Analysis. 5. Towards Strategic Issues: The SWOT (I) Analysis. 6. Choosing a Value Positioning: Strategic Objectives, Options and Choice. 7. Delivering Customer Value: Executing Marketing Strategy. 8. Organizing for Delivering Customer Value. References. Index.

Edwin J. Nijssen is Professor of Marketing at Nijmegen School of Management, University of Nijmegen, The Netherlands. He holds a Ph.D. from Tilburg University and has extensive experience in helping companies formulate their strategic marketing plans. Other joint books from Professors Nijssen and Frambach are "Technology and Strategic Management" and "Strategic Marketing in Practice". Ruud T. Frambach is Professor of Marketing at the Free University Amsterdam, The Netherlands.

Frambach, Ruud T. Edwin J. Nijssen is Professor of Marketing at Nijm... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia