• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Country-of-Origin Effects and Competitive Advantage: The Role of a Country's Image with Respect to the Positioning Process of International Firms with » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Country-of-Origin Effects and Competitive Advantage: The Role of a Country's Image with Respect to the Positioning Process of International Firms with

ISBN-13: 9783656009092 / Angielski / Miękka / 2011 / 64 str.

Philip Sipos; Corinna Nefzger
Country-of-Origin Effects and Competitive Advantage: The Role of a Country's Image with Respect to the Positioning Process of International Firms with Sipos, Philip 9783656009092 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Country-of-Origin Effects and Competitive Advantage: The Role of a Country's Image with Respect to the Positioning Process of International Firms with

ISBN-13: 9783656009092 / Angielski / Miękka / 2011 / 64 str.

Philip Sipos; Corinna Nefzger
cena 157,65
(netto: 150,14 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 157,21
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Seminar paper from the year 2011 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 1,3, University of Hohenheim (Lehrstuhl fur Unternehmensfuhrung), course: Seminar Marketing und Management-Insights, language: English, abstract: Im Rahmen dieser Arbeit werden Country-of-Origin und Country Image Effekte mit der Zielsetzung, Implikationen fur internationale Marketingstrategien abzuleiten, untersucht. Hierfur werden zunachst Konzeptualisierung und Operationalsierung der betreffenden Konstrukte auf Basis einer fundierten Literaturanalyse die vorgenom-men. Im Weiteren wird der Einfluss des Country-of-Origin wie auch des Coun-try Image auf das Konsumentenverhalten untersucht. Dazu wird neben konventionellen Ansatzen wie Kategorisierung und Ethnozentrismus eine neue, erganzende Sicht-weise beleuchtet. Insofern lasst sich abschlieend die Relevanz des Landerimage fur internationale Marketingstrategien aufzeigen, da es sich weiterhin um ein breit diskutiertes Konstrukt handelt, welches kunftiger Forschungsaktivitaten bedarf. This paper analyses the concept of Country-of-Origin and Country Image with the purpose of highlighting implications for international marketing strategies. This is done by presenting an overview of the conceptual background of the two concepts, their influence on consumer behaviour as well as by discussing an integrative framework for their conceptualisation and operationalisation. After emphasising that these concepts indeed have an impact on product evaluations, their relevance for international marketing strategies is assessed. Conventional approaches such as categorisation and ethnocentrism that tend to bias Country-of-Origin effects will be complemented by a brand-new one. Thus, it is argued that Country Image is still a disputed issue and that there is need for further research on this construct.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783656009092
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
64
Waga:
0.09 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.38
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia