• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Country Brand Identity » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Country Brand Identity

ISBN-13: 9783848420612 / Angielski / Miękka / 2013 / 160 str.

Mariutti Fabiana Gondim;Giraldi Janaina de Moura Engracia
Country Brand Identity Mariutti Fabiana Gondim, Giraldi Janaina de Moura Engracia 9783848420612 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Country Brand Identity

ISBN-13: 9783848420612 / Angielski / Miękka / 2013 / 160 str.

Mariutti Fabiana Gondim;Giraldi Janaina de Moura Engracia
cena 231,61
(netto: 220,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,61
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The country brand is the image and perception of the brand associations of a nation as seen by foreigners. This book was developed in order to analyse the Brazil Brand Identity based on the convergence of communication strategies for the tourism sector with those effectively used by travel agencies and/or tour operators in the United States of America. This study was qualitative and exploratory, based on the literature review and in-depth interviews with three sample groups: Embratur (the Brazilian Federal Institute of Tourism), twenty travel agencies in the United States of America and a group of experts. The conclusion is that Brazil has incomplete brand associations and conceptual differences with the theory, whose concepts state that brand identity should be settled on the strategic vision of the brand. Embratur understands a theoretically-distorted version, which was not reflected in the respondents' answers. Therefore, the central identity of the Brazil Brand, which should be the personality of the brand, corresponds only partially to the image desired by Embratur, featuring only the diversity attribute.

The country brand is the image and perception of the brand associations of a nation as seen by foreigners. This book was developed in order to analyse the Brazil Brand Identity based on the convergence of communication strategies for the tourism sector with those effectively used by travel agencies and/or tour operators in the United States of America. This study was qualitative and exploratory, based on the literature review and in-depth interviews with three sample groups: Embratur (the Brazilian Federal Institute of Tourism), twenty travel agencies in the United States of America and a group of experts. The conclusion is that Brazil has incomplete brand associations and conceptual differences with the theory, whose concepts state that brand identity should be settled on the strategic vision of the brand. Embratur understands a theoretically-distorted version, which was not reflected in the respondents answers. Therefore, the central identity of the Brazil Brand, which should be the personality of the brand, corresponds only partially to the image desired by Embratur, featuring only the diversity attribute.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Production & Operations Management
Political Science > International Relations - General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783848420612
Rok wydania:
2013
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
160
Waga:
0.24 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

PhD Candidate at the Faculty of Business and Law, Leeds Metropolitan University, UK, Master of Science at the University of São Paulo, Specialization in Marketing at FAAP, Bachelor in Communications at Pontifícia Universidade Católica, Brazil.Dr Janaina de Moura Engracia Giraldi, Professor of Marketing and Management at the University of São Paulo



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia