Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Count Me In » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2414730]
•
Literatura piękna
[1602127]
więcej...
•
Turystyka
[62721]
•
Informatyka
[130862]
•
Komiksy
[32139]
•
Encyklopedie
[21695]
•
Dziecięca
[519332]
•
Hobby
[107376]
•
AudioBooki
[2280]
•
Literatura faktu
[198626]
•
Muzyka CD
[785]
•
Słowniki
[2902]
•
Inne
[407704]
•
Kalendarze
[1540]
•
Podręczniki
[154973]
•
Poradniki
[410571]
•
Religia
[445185]
•
Czasopisma
[454]
•
Sport
[55477]
•
Sztuka
[215701]
•
CD, DVD, Video
[3550]
•
Technologie
[180841]
•
Zdrowie
[89302]
•
Książkowe Klimaty
[125]
•
Zabawki
[3648]
•
Puzzle, gry
[3409]
•
Literatura w języku ukraińskim
[278]
•
Art. papiernicze i szkolne
[11042]
Kategorie szczegółowe BISAC
Count Me In
ISBN-13
: 9781470465667 / Miękka / 2022 / 241 str.
Mathematical Association of America
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Count Me In
ISBN-13
: 9781470465667 / Miękka / 2022 / 241 str.
Mathematical Association of America
cena
307,63
zł
(netto: 292,98 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 302,24 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Matematyka
Wydawca:
American Mathematical Society
Seria wydawnicza:
Classroom Resource Materials
ISBN-13:
9781470465667
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
241
Wymiary:
25.4 x 17.8
Oprawa:
Miękka
Communities for undergraduate and secondary-school mathematics students: E. Winterer, Building community in the classroom
D. Haunsperger, S. F. Kennedy, and T. Vessey, St. Olaf's big tent-From teaching mathematics to teaching students
F. Ardila-Mantilla and C. BenedettiVelasquez, Todxs Cuentan en ECCO-Building a mathematical community
D. Haunsperger and S. Kennedy, The Carleton SMP-Planning the unplanned
C. Kelley and G. Ledder, The Nebraska conference for undergraduate women in mathematics
A. Oden and A. Radunskaya, The EDGE community
E. A. Contreras Gullickson and L. M. Covington Clarkson, Prepare2Nspire-Effects of a near-peer tutoring program
M. Polhill, Bryn Mawr College, 1885-1940-""mathematics on its mind""
P. Cahn and S. Wang, The Smith College center for women in mathematics
A. J. Barrios, R. A. C. Edmonds, and R. Soto, Math alliance-Investing in tomorrow today
M. Busser, A. Chew, J. Ehko, and A. Orr, Youngstown State AWM mentorship and fellowship
B. Tsinnajinnie and S. Kennedy, Honoring culture in indigenous and Latinx communities
J. Gallian, The Duluth undergraduate research program-A community of peers
Communitites for graduate students and professional mathematicians: M. Manes, Women in numbers-A research community
M. Huguenin, D. McDuff, M. Readdy, and K. Uhlenbeck, The women and mathematics program at the IAS
L. Khadjavi, T. Moore, and K. Weems, The infinite possibilities conference-Creating moments of belonging
K.-T. Howell and N. A. Neudauer, On building a research community of women mathematicians in Africa
J. Barnes, A. S. Crans, M. DeLong, D. Kung, and T. C. Stevens, MAA project NExT-Community during a critial transition
E. D. Lawrence, Math mamas-Navigating mathematics and motherhood
E. H. Goins and A. Oden, From the diary of a black mathematician
C. Goff, G. Bradley, A. Hoover, and A. Kemp, Fostering a community of LGBTQ+ mathematicians
E. Basor, The community of AIM SQuaREs
X. Catepillan and L. McGuire, The EPaDel community
M. Young, The mathematicians of color alliance
S. Brown and A. Selden, The story of RUME-Forging a community of practice
H. Barcelo and M. F. Singer, MSRI addresses the challenge
D. Dumbaugh and D. Haunsperger, Afterword
Udostępnij
Czytaj nas na: