• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Coughing and Clapping: Investigating Audience Experience » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Coughing and Clapping: Investigating Audience Experience

ISBN-13: 9781138284586 / Angielski / Miękka / 2016 / 226 str.

Karen Burland; Stephanie Pitts
Coughing and Clapping: Investigating Audience Experience Karen Burland Stephanie Pitts 9781138284586 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Coughing and Clapping: Investigating Audience Experience

ISBN-13: 9781138284586 / Angielski / Miękka / 2016 / 226 str.

Karen Burland; Stephanie Pitts
cena 227,80
(netto: 216,95 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Coughing and Clapping: Investigating Audience Experience explores the processes and experiences of attending live music events from the initial decision to attend through to audience responses and memories of a performance after it has happened. The book brings together international researchers who consider the experience of being an audience member from a range of theoretical and empirical perspectives. Whether enjoying a drink at a jazz gig, tweeting at a pop concert or suppressing a cough at a classical recital, audience experience is affected by motivation, performance quality, social atmosphere and group and personal identity. Drawing on the implications of these experiences and attitudes, the authors consider the question of what makes an audience, and argue convincingly for the practical and academic value of that question.

Kategorie:
Sztuka, Muzyka
Kategorie BISAC:
Music > Instruction & Study - General
Music > Ethnomusicology
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138284586
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
226
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.22
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

'... a worthy addition to the relatively sparse literature on audience psychology.' Opera Today ’Coughing and Clapping ... stimulates the reader to consider areas of practice which are familiar but also reveals the less familiar; it invites the reader to question established values and norms in a range of performance settings; it challenges the reader to explore his/her own role within performance, and also to look forward to developments in both research and practice which this highly-recommended volume will surely facilitate and inspire’. Musicae Scientiae ’This excellent, thought-provoking collection ... . A key strength of this book is its broad definition of the performance event, including anticipation before and the sharing of memories long afterwards. Its variety of methodologies and approaches to studying the live encounter is also a valuable contribution, and there are many methods of enquiry here which would transfer well to the study of theatre audiences ... This is a trajectory of enquiry and activism it is vital to follow further, and in more than music - in the wider arena of the arts as a whole’. Participations: Journal of Audience & Reception Studies

Karen Burland is an Associate Professor in Music Psychology at the University of Leeds. Her published research focuses on jazz audiences and their engagement in live performances in different contexts; the environmental conditions leading to childhood musical success and the professional development of musicians during career transitions; professional and amateur musical identities; and music therapists’ use of music technology in therapeutic settings. Karen is a member of the SEMPRE committee and Reviews Editor for British Journal of Music Education. Stephanie Pitts is a Professor of Music Education at the University of Sheffield, UK and author of A Century of Change in Music Education (Ashgate, 2000), Valuing Musical Participation (Ashgate, 2005) and Chances and Choices: Exploring the Impact of Music Education (2012).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia