• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Cost-Effective Marketing Research: A Guide for Marketing Managers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Cost-Effective Marketing Research: A Guide for Marketing Managers

ISBN-13: 9780899302782 / Angielski / Twarda / 1988 / 177 str.

Eric J. Soares
Cost-Effective Marketing Research: A Guide for Marketing Managers Soares, Eric J. 9780899302782 Quorum Books - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Cost-Effective Marketing Research: A Guide for Marketing Managers

ISBN-13: 9780899302782 / Angielski / Twarda / 1988 / 177 str.

Eric J. Soares
cena 306,18
(netto: 291,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 304,92
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This book is a practical guide to market research methods and practices written for marketing professionals who need to conduct research on a budget. It emphasizes techniques that offer the quickest, least expensive way to get needed information. The author presents material not usually covered by other marketing research texts, including criteria regarding the use of requests for proposal; guidelines for selecting consultants, outside agencies, and statistical software; and practical tips on presenting research findings correctly and persuasively. "Business Information Alert"

Written especially for marketing professionals who need to conduct research on a budget, this book is a practical, efficient guide to market research methods and practices. Based on the author's own experience as a marketing consultant, president of a small manufacturing company, and academic researcher, Cost-Effective Marketing Research emphasizes techniques that offer the quickest, least expensive way to get needed information. In addition, the author presents a wealth of material not found in other marketing research texts, including criteria regarding the use of requests for proposal (RFPs); guidelines for selecting consultants, outside agencies, and statistical software; and practical tips on presenting research findings correctly and persuasively.

Organized into eight highly readable chapters, the book begins by exploring the role of research in the decision-making process. Subsequent chapters address the utility and pitfalls of using secondary data and syndicated research; how to conduct effective surveys, the proper use of depth interviews and focus group techniques; ethnography and quantitative observations of behavior; experimentation; and ways of editing, analyzing, and interpreting data. In the final chapter, Soares describes how to translate research findings into usable input for rational decisions, how to put together a top notch research report, and how to prepare for oral presentation of research findings. Finally, he addresses the critical issues of business competition and marketing research ethics.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Quorum Books
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780899302782
Rok wydania:
1988
Ilość stron:
177
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 1.12
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Soares, Eric J. ERIC J. SOARES is Chairman of the Marketing Depart... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia