• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Cosmopolitanism and the Media: Cartographies of Change » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Cosmopolitanism and the Media: Cartographies of Change

ISBN-13: 9781349351893 / Angielski / Miękka / 2015 / 193 str.

M. Christensen;A. Jansson
Cosmopolitanism and the Media: Cartographies of Change Christensen, M. 9781349351893 Palgrave Macmillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Cosmopolitanism and the Media: Cartographies of Change

ISBN-13: 9781349351893 / Angielski / Miękka / 2015 / 193 str.

M. Christensen;A. Jansson
cena 201,24
(netto: 191,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Cosmopolitanism and the Media explores the diverse implications of today's digital media environments in relation to people's worldviews and social practices. The book presents an empirically grounded account of the relationship between cosmopolitanized lifeworlds and forces of surveillance, control and mobility.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Social Science > Socjologia
Social Science > Sociology of Religion
Wydawca:
Palgrave Macmillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781349351893
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2015
Ilość stron:
193
Waga:
0.24 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 1.09
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"Cosmopolitanism and the Media: Cartographies of Change explores the impact of mainstream media, in particular, digital media, on people's cosmopolitan worldviews and social practices and, vice versa: how cosmopolitan practices are connected to media framing. ... The book provides a nice balance of the relationship between mediatized cosmopolitan life-worlds and forces of surveillance, control and mobility, etc." (Weiwu Zhang, CBQ Communication Booknotes Quarterly, Vol.47, January-March, 2016)

Acknowledgements PART I: MAPPING THE TERRAIN: BOUNDARIES AND BRIDGES 1. Introductory Essay: Cosmopolitanization, Mediatization and Social Change 2. Cosmopolitan Trajectories: Connectivity, Reflexivity and Symbolic Power 3. Remediated Sociality and the Dual Logic of Surveillance PART II: CONTEXTUALIZING SPACE, MOBILITY AND BELONGING 4. Transnational Media Flows: Globalization, Politics and Identity 5. Transclusion vs. Demediation: Mediatization and the Re-Embedding of Cosmopolitanism 6. Cities, Embodied Expressivity and Morality of Proximity 7. In Conclusion: Cosmopolitanism and Its Discontents References Index

Miyase Christensen is Professor of Media and Communication Studies at Stockholm University, Sweden, and Guest Professor at the Division of History of Science, Technology and Environment at KTH Royal Institute of Technology, Sweden. She has published international books and articles on globalization processes and social change; technology, culture and identity; and politics of popular communication. One of her latest books is Media and the Politics of Arctic Climate Change: When the Ice Breaks (2013).

André Jansson is Professor of Media and Communication Studies at Karlstad University, Sweden. He has published numerous books and articles in the areas of media, globalization and identity. His recent work has appeared in New Media and Society, Communication Theory and International Journal of Cultural Studies.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia