• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Corpus Perspectives on the Spoken Models Used by Efl Teachers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Corpus Perspectives on the Spoken Models Used by Efl Teachers

ISBN-13: 9781032337746 / Angielski / Miękka / 2022 / 248 str.

Angela Farrell
Corpus Perspectives on the Spoken Models Used by Efl Teachers Angela Farrell 9781032337746 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Corpus Perspectives on the Spoken Models Used by Efl Teachers

ISBN-13: 9781032337746 / Angielski / Miękka / 2022 / 248 str.

Angela Farrell
cena 207,98
(netto: 198,08 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Corpus Perspectives on the Spoken Models used by EFL Teachers illustrates the key principles and practical guidelines for the design and exploitation of corpora for classroom-based research. This book is key reading for all pre- and in-service teachers of EFL as well as researchers in this field.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Linguistics - General
Foreign Language Study > Multi-Language Phrasebooks
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Applied Corpus Linguistics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032337746
Rok wydania:
2022
Numer serii:
000772368
Ilość stron:
248
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"This is a timely and well-researched book on how a multidisciplinary approach to corpus linguistics can be used to illuminate the target models of English that are used by teachers in the English as a foreign language (EFL) classroom context, especially at a time when standard British/American norms are being challenged. The book convincingly argues that suitable target models of English for EFL pedagogy should include more varieties, and especially varieties used by EFL teachers 'at the chalk face'."

Thomas S.C. Farrell, Brock University, Canada

"With its combination of corpus-based, discourse-analytic and SLA approaches, this book not only brings fresh insights to the debates around suitable target varieties for ELT, but is also an invaluable resource for teacher education and professional development."

Thomas Morton, Birkbeck, University of London, UK

Contents

List of Abbreviations and Acronyms

Acknowledgements

Introduction and Overview of the Book

Chapter 1 – The Changing English Landscape

Chapter 2 – Spoken English: New Issues and Perspectives

Chapter 3 – Changing Target Models in the EFL Classroom

Chapter 4 – Teacher talk as an Implicit Target Model

Chapter 5 – Research Approach and Design

Chapter 6 – Findings and Analysis: Teacher Language Attitudes

Chapter 7 – Corpus Analysis and Findings: Frequencies and Distribution

Chapter 8 – Corpus Analysis and Findings: Classroom Contexts and Communicative Role/s

Chapter 9: Pedagogical Implications and Conclusions

Bibliographical references

Index

Angela Farrell is Course Director of the MA in TESOL programme in the Department of Modern Languages and Applied Linguistics at the University of Limerick, Ireland. She has extensive international experience as a teacher and teacher educator and is a member of the Centre for Applied Language Studies (CALS), the Inter-Varietal Applied Corpus Studies (IVACS) Research Group, the Irish Association of Applied Linguistics (IRAAL) and the British Association of Applied Linguistics (BAAL). Her research interests include teacher classroom discourse, teacher beliefs, teacher language awareness, reflective practice, language variation and change, corpus linguistics and discourse analysis and English as an Additional Language (EAL). She has co-written Social Discourses in Teacher Education (2019) and The Reflective Cycle of the Teaching Practicum (forthcoming), and has written several book chapters and journal articles in the area of English language teacher education (ELTE).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia