• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Corporate and Brand image among Telugu dailies in Indian Print Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Corporate and Brand image among Telugu dailies in Indian Print Media

ISBN-13: 9783656546030 / Angielski / Miękka / 2013 / 262 str.

Pradeep Kumar; E. Nagaraju
Corporate and Brand image among Telugu dailies in Indian Print Media Kumar, Pradeep 9783656546030 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Corporate and Brand image among Telugu dailies in Indian Print Media

ISBN-13: 9783656546030 / Angielski / Miękka / 2013 / 262 str.

Pradeep Kumar; E. Nagaraju
cena 518,52 zł
(netto: 493,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 515,69 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2013 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: none, course: M. Phil in Management, language: English, abstract: Unlike the global print industry, which is moving towards digitisation and showing a negative growth year on year, the Indian print media industry is going strong and is expected to continue similarly. The print industry in India, with over 90 million copies in circulation daily, is one of the largest in the world, second only to China (130 million copies). Though there are efforts towards digitization and conversion to online readership, but there has not been much progress. Most newspapers have an online presence and a growing view count on their portals, but hard copy still remains the preferred mode to access news. A significant change in this trend is not expected over the next five years. Overall, the size of this industry was INR 178.7 billion in 2010, registering a growth of 10.7% over INR 161.5 billion in 2009. The Indian print industry is projected to grow by 9.6% over the period 2010-15 and is projected to reach an estimated INR 282.0 billion in 2015 from the present estimate of INR 178.7 billion in 2010. Newspaper will continue to have a major share in the print market. Especially on telugu media, it is observed that the amount of knowledge for conceptual enrichment or for industry analysis is very much restrained. Further in today's times as the telugu dailies are in such a competitive environment seen never before, such studies are far more relevant and wanting. This particular study has been taken up to study the Telugu customer profile in Telugu dailiee, identify the corporate image of leading Telugu dailies, asses brand image among leading Telugu dailies, measure the satisfaction towards the various features of leading Telugu dailies and suggest specific measures of leading Telugu dailies for improvement in brand and corporate imag

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Business & Economics > Sales & Selling - General
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783656546030
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
262
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Kumar, Pradeep Pradeep Kumar is Professor Emeritus and director o... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia