• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Corporate Social Responsibility and Alcohol: The Need and Potential for Partnership » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Corporate Social Responsibility and Alcohol: The Need and Potential for Partnership

ISBN-13: 9780415949484 / Angielski / Twarda / 2005 / 240 str.

Marcus Grant; Joyce O'Connor
Corporate Social Responsibility and Alcohol: The Need and Potential for Partnership Grant, Marcus 9780415949484 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Corporate Social Responsibility and Alcohol: The Need and Potential for Partnership

ISBN-13: 9780415949484 / Angielski / Twarda / 2005 / 240 str.

Marcus Grant; Joyce O'Connor
cena 268,23
(netto: 255,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 261,89
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Increased scrutiny on the part of the general public, media, and government has warranted a reexamination of corporate responsibilities, standards of accountability, the company's role in its local and extended community, and its ethical position in our society and culture. Corporate Social Responsibility and Alcohol considers the basic values, ethics, policies and practices of a company's business. Particular attention will be paid to the alcohol beverage industry, and the many unique issues that are specific to this business, such as: responsible marketing, promotional, and advertising campaigns and strategies; the particular risks inherent in any alcoholic product; issues of abuse prevention & education; research; and legal and ethical aspects of alcohol. This will be the seventh volume in the ICAP Series on Alcohol in Society.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Series on Alcohol in Society / International Center for Alco
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415949484
Rok wydania:
2005
Numer serii:
000080250
Ilość stron:
240
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
23.67 x 16.0 x 1.83
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Grant, O'Connor, Introduction. Logan, O'Connor, Corporate Social Responsibility and Corporate Citizenship: Definitions, History and Issues. Orley, Corporate Social Responsibility and Product Safety: A Role for Public-private Partnership. Orley, Logan,  Perspectives on Partnerships for Corporate Social Responsibility in the Beverage Alcohol Industry. Grant, Alcohol Policy Through Partnership: Is the Glass Half-empty or Half-full? Peele, Drinking Education: Minimizing Negatives or Optimizing Potential? Riley, Drinking it in: Findings of the Valencia Meeting on Marketing and Promotion of Alcohol to Young People. McAvoy, Mackenzie, Government Regulation, Corporate Responsibility and Personal Pleasure: A Public Health Perspective from New Zealand. Coors, Corporate Social Responsibility: A Context for Alcohol Policy. Orley, Corporate Social Responsibility in Practice Within the Beverage Alcohol Industry. Roche, Establishing Good Practice in Responsible Drinks Promotion: Illustrations of Good and Bad Practice from a Public Health Perspective. Burkitt, Are Alcohol Advertisers Drinking in the Last Chance Saloon? Britton, Setting the Standards for Responsible Consumer Marketing in Beverage Alcohol. Cressy, Gourovitch, Developing Solutions for Abusive Drinking on Campus: A Campus-Community-Industry Collaborative Model. Morgan, Approaches to Primary Prevention of Alcohol Misuse Among Young People. Houghton, Pedlow, Botha, Report on the Framework for Responsibility. Hannum, Conclusions.

Grant, Marcus; O'Connor, Joyce



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia