• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Corporate Social Responsibility, Sustainability and Public Relations: Negotiating Multiple Complex Challenges » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Corporate Social Responsibility, Sustainability and Public Relations: Negotiating Multiple Complex Challenges

ISBN-13: 9780415855914 / Angielski / Twarda / 2015 / 198 str.

Donnalyn Pompper
Corporate Social Responsibility, Sustainability and Public Relations: Negotiating Multiple Complex Challenges Donnalyn Pompper 9780415855914 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Corporate Social Responsibility, Sustainability and Public Relations: Negotiating Multiple Complex Challenges

ISBN-13: 9780415855914 / Angielski / Twarda / 2015 / 198 str.

Donnalyn Pompper
cena 752,97
(netto: 717,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 748,32
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

While public relations offers numerous assets for organization-stakeholder relationship building and for ethical corporate social responsibility and sustainability communication, it also faces challenges linked to negative perceptions of the profession which can lead to accusations of "greenwashing." This innovative book critically explores the growing, complex and sometimes contradictory connections among public relations, corporate social responsibility and sustainability. This book advocates a postmodern insider-activist role for public relations which can transform organizations into moral places committed to people, planet, and profit. By amplifying voices of nearly 100 for-profit and nonprofit professionals, and using hermeneutic phenomenological theme analyses of CSR/Sustainability reports and websites, this book invokes public relations, postmodern and critical theories to empower public relations professionals to transform organizations into ethical, authentic and transparent actors in the public sphere. It is essential reading for scholars, educators and enquiring professionals working in public relations, corporate communication, sustainability and corporate social responsibility.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Business & Economics > Public Relations
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge New Directions in Public Relations & Communication
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415855914
Rok wydania:
2015
Numer serii:
000436669
Ilość stron:
198
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.11 x 15.75 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Forging Public Relations and CSR/Sustainability Connections  2. CSR/Sustainability, Public Relations, and Ethics: Doing no harm and doing the right thing  3. Spanning Boundaries and Building CSR/Sustainability Stakeholder Relationships  4. Communicating CSR/Sustainability and Managing Information Flows  5. Engaging Employees with CSR/Sustainability  6. On Being Prepared to Navigate Ethics and CSR/Sustainability  7. Measuring and Reporting CSR/Sustainability  8. Reforming Organizations: Insider perspectives in three parts  9. Considering the Future of Public Relations and Links with CSR/Sustainability 

Donnalyn Pompper is Associate Professor of Strategic Communications at Temple University, USA. She also has extensive corporate PR experience with Campbell’s Soup Company, the Tasty Baking Company and Lewis, Gilman & Kynett, once the largest public relations/advertising firm in Philadelphia.

Pompper, Donnalyn DONNALYN POMPPER is Associate Professor, Departmen... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia