• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Corporate Social Hypocrisy: CSR in the Era of Global Crises » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Corporate Social Hypocrisy: CSR in the Era of Global Crises

ISBN-13: 9781032489957 / Angielski

Dalia Steimikiene; Asta Mikalauskiene; Gabija Stanislovaityte
Corporate Social Hypocrisy: CSR in the Era of Global Crises Dalia Steimikiene Asta Mikalauskiene Gabija Stanislovaityte 9781032489957 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Corporate Social Hypocrisy: CSR in the Era of Global Crises

ISBN-13: 9781032489957 / Angielski

Dalia Steimikiene; Asta Mikalauskiene; Gabija Stanislovaityte
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Many new challenges including competitiveness are emerging for sustainable business during this era of disruption. This book analyses these challenges to sustainable development and growth and addresses the impact of corporate social responsibility on the competitiveness of organisations.

Many new challenges including competitiveness are emerging for sustainable business during this era of disruption. This book analyses these challenges to sustainable development and growth and addresses the impact of corporate social responsibility on the competitiveness of organisations.

The authors analyse the major challenges for competitiveness of sustainable business in the Covid-19 era, taking into account a new business environment amid major global risks and uncertainties linked to climate change, pandemics, Russian-Ukrainian war and intuitions of forthcoming new world economic crisis. The monograph consists of five parts: 1) Sustainable Development Goals and the role of business 2) Climate change, covid 19, fragile political situation and business; 3) Corporate Social Responsibility and Corporate Social Hypocrisy, 4) Corporate Social Responsibility, Corporate Social Hypocrisy and competitiveness of business; 5) Case study on the impact of Corporate Social Responsibility on competitiveness with the impediments of Corporate Social Hypocrisy. The book presents new insights in assessing the impact of CSR on competitiveness of companies with the impediments of social hypocrisy. The developed framework and case study allows to develop valuable policy and managerial implications for sustainable business and engagements in corporate social responsibility as well to show the danger of corporate social hypocrisy for competitiveness.

This book will be of value to researchers, academics, and students in the fields of CSR, organizational management, business ethics and responsible business.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Business & Economics > Development - Sustainable Development
Business & Economics > Organizational Development
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Advances in Management and Business Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032489957

Introduction   Chapter 1: Sustainable development goals and the role of business   Chapter 2: Climate change and post Covid fragile political situation challenges for business   Chapter 3: Corporate social responsibility and corporate social hypocrisy   Chapter 4: CSR, CHP and competitiveness of business   Chapter 5: Case study on the impact of CSR on the competitiveness of companies with impediments of corporate social hypocrisy   Conclusions

Dalia Streimikiene is a leading researcher and professor at Vilnius University, Lithuania

Asta Mikalauskiene is a professor at Vilnius University, Lithuania

Gabija Stanislovaityte is a PhD student at Vilnius University, Lithuania



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia