• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Corporate Identity. Instrumente und Strategien » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Corporate Identity. Instrumente und Strategien

ISBN-13: 9783656794325 / Niemiecki / Miękka / 2015 / 26 str.

Katharina Heinen
Corporate Identity. Instrumente und Strategien Katharina Heinen 9783656794325 Grin Verlag Gmbh - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Corporate Identity. Instrumente und Strategien

ISBN-13: 9783656794325 / Niemiecki / Miękka / 2015 / 26 str.

Katharina Heinen
cena 145,68
(netto: 138,74 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 145,27
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Studienarbeit aus dem Jahr 2004 im Fachbereich BWL - Investition und Finanzierung, Note: 1,5, Universitat zu Koln, 9 Quellen im Literaturverzeichnis, Sprache: Deutsch, Abstract: Der Begriff >Corporate bedeutet Selbstverstandnis: Wer bin ich? Was kann ich? Was will ich? (vgl. Dieter Herbst 2003, S.20). Im weitesten Sinne kann man Corporate Identity ( CI ) mit Unternehmenspersonlichkeit oder auch Unternehmensidentitat ubersetzen. Sie spiegelt den gegenwartigen Zustand des Unternehmens, dessen Tradition, die bisherige Unternehmenspolitik und die Einstellungen von der Unternehmensleitung sowie den Mitarbeitern wider (vgl. Meffert 1998, S.68). Gertrud Achterholt (1991, S.33) halt es fur angebracht, den Begriff Unternehmensidentitat konkreter zu definieren. Sie betrachtet "Corporate Identity" alsdiezentrale Kommunikationsstrategie einer jeden Organisation. Alle Unternehmensaktivitaten mussen so abgestimmt und gesteuert werden, dass das Unternehmen moglichst klar, einheitlich und sympathisch dargestellt wird (vgl. Brockhaus Wirtschaft 2004, S.117). Mithilfe der Identitat konnen sich Kunden, Mitarbeiter und Geschaftspartner zuverlassig orientieren (vgl. Dieter Herbst 2003, S.3). Wahrend "Corporate Identity" als das Selbstbild des Unternehmens bezeichnet werden kann, ist "Corporate Image" dagegen sein Fremdbild beziehungsweise Spiegelbild (vgl. Birkigt, Stadler, Funck 1995, S.23ff.). Dieses Vorstellungsbild ist Basis, damit Glaubwurdigkeit, Sicherheit und Vertrauen entstehen konnen (vgl. Dieter Herbst 2003, S.71). "Corporate Identity" versucht durch ihre Instrumente genau das Image zu erzeugen, das das Unternehmen anstrebt (vgl. Gertrud Achterholt 1991, S.44).

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Finance - General
Wydawca:
Grin Verlag Gmbh
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783656794325
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
26
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.15
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia