• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Cooperative Learning: Integrating Theory and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Cooperative Learning: Integrating Theory and Practice

ISBN-13: 9781412940481 / Angielski / Miękka / 2007 / 288 str.

Robyn M. Gillies
Cooperative Learning: Integrating Theory and Practice Gillies, Robyn M. 9781412940481 SAGE Publications Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Cooperative Learning: Integrating Theory and Practice

ISBN-13: 9781412940481 / Angielski / Miękka / 2007 / 288 str.

Robyn M. Gillies
cena 409,73 zł
(netto: 390,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 382,84 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

-Gilles focuses the majority of the book on the relationship in the classroom between the individual teacher and the students. She gives teachers ammunition to overcome resistance to cooperative learning by presenting well-substantiated research on virtually every page of her book showing the benefits of having students study together.-

--Ted Wohlfarth, PSYCCRITIQUES
-This text's greatest strengths are bringing together a range of powerful teaching strategies connected to students taking responsibility for their own learning and the learning of others. The focus on both teacher strategies to encourage effective group talk and student strategies to encourage effective discourse is helpful.-
--Nancy L. Markowitz, San Jose State University Although cooperative learning is widely endorsed as a pedagogical practice that promotes learning and socialization among students, teachers still struggle with how to introduce it into their classrooms. This text highlights the strategies teachers can use to challenge student thinking and scaffold their learning as well as the strategies students can be taught to promote discourse, problem--solving, and learning during cooperative learning.Key Features

  • Presents cooperative learning in conjunction with national standards: The book situates cooperative learning within the context of No Child Left Behind and a climate of high stakes testing.
  • Links theory with practice: Numerous case studies and small group exercises highlight how teachers can assess both the process and outcomes of cooperative learning.
  • Emphasizes the key role teachers play in establishing cooperative learning: Guidelines are given on how teachers can establish cooperative learning in their classrooms to promote student engagement and learning across various levels and for students of diverse abilities.
  • Incorporates the latest research on cooperative learning: An overview is provided of the major research and theoretical perspectives that underpin the development of cooperative learning pedagogy.
Intended AudienceThis is an excellent supplementary text for several undergraduate and graduate level K--12 teacher preparation and certification courses regularly offered in schools of education. It can also be used as one of several texts in courses on cooperative learning and as a supplement in K--12 teaching methods courses.Talk to the author r.gillies@uq.edu.au

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Education > Research
Education > Classroom Management
Wydawca:
SAGE Publications Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781412940481
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
288
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
22.89 x 18.69 x 1.35
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane
Gillies, Robyn M. Robyn M. Gillies is an associate professor in the ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia