• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Conversation Analysis and Early Childhood Education: The Co-Production of Knowledge and Relationships » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Conversation Analysis and Early Childhood Education: The Co-Production of Knowledge and Relationships

ISBN-13: 9781138602779 / Angielski / Miękka / 2018 / 200 str.

Amanda Bateman
Conversation Analysis and Early Childhood Education: The Co-Production of Knowledge and Relationships Amanda Bateman 9781138602779 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Conversation Analysis and Early Childhood Education: The Co-Production of Knowledge and Relationships

ISBN-13: 9781138602779 / Angielski / Miękka / 2018 / 200 str.

Amanda Bateman
cena 223,87
(netto: 213,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book provides insight into the everyday activities co-produced by teachers and young children, demonstrating the fine details of teaching and learning as knowledge is shared through the everyday activities of talk-in-interaction. Adopting an ethnomethodological perspective, together with conversation analysis and membership categorization analysis, it reveals how teaching and learning are jointly accomplished during activities such as pretend play episodes, during disputes, managing illness and talking about the environment.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Early Childhood (Incl. Preschool & Kindergarten
Social Science > Ludność i demografia
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Directions in Ethnomethodology and Conversation Analysis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138602779
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
200
Waga:
0.28 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.07
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

’In this captivating study of everyday life among children and adults in early education, Bateman skilfully tracks the concrete, lived features of teaching and learning. The result is a participant-friendly account of the Te Whāriki curriculum - a timely and important read for scholars, practitioners and anyone seeking an insider’s view of educational practice.’ Jakob Cromdal, Linköping University, Sweden ’A compelling book that explores multifaceted educational experiences for young children’s learning and knowledge production. The situated activities include play, disputes, the outdoor environment, and caring for an ill child. This rich ethnography of peer and adult-child communication offers unique insights into children’s everyday lives in preschool settings, using ethnomethodology and conversation analysis to address universal interests in the social processes of teaching and learning.’ Susan Danby, Queensland University of Technology, Australia ’This delightful book offers a rich account of everyday interactions between young children and their teachers in early childhood education settings. Through detailed ethnomethodological analysis, Bateman reveals the intricate management and production of ordinary teaching and learning moments, knowledge and relationships. The book is essential reading for anyone with a scholarly or applied interest in early childhood education, and makes a major contribution to studies of children’s interactions and social worlds.’ Carly W. Butler, Loughborough University, UK

Investigating teacher and child interactions; Teaching and learning as a social process; The research project; Doing pretend play; Relationships and knowledge in disputes; Learning outside; Managing illness: a single case analysis; Knowledge and relationships in early childhood education; Appendix: CA transcription conventions

Amanda Bateman is Senior Lecturer in Early Childhood Education in the Faculty of Education at Waikato University, New Zealand.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia