• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Content and Language Integrated Learning: Language Policy and Pedagogical Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Content and Language Integrated Learning: Language Policy and Pedagogical Practice

ISBN-13: 9781138956599 / Angielski / Twarda / 2015 / 170 str.

Yolanda Ruiz de Zarobe;¬Abar;¬Abar
Content and Language Integrated Learning: Language Policy and Pedagogical Practice Yolanda Ruiz de Zarobe   9781138956599 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Content and Language Integrated Learning: Language Policy and Pedagogical Practice

ISBN-13: 9781138956599 / Angielski / Twarda / 2015 / 170 str.

Yolanda Ruiz de Zarobe;¬Abar;¬Abar
cena 724,19
(netto: 689,70 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book" "explores some of the recent research undertaken on Content and Language Integrated Learning (CLIL). It offers an overview of several European contexts, describing experiences that could be extrapolated to many other communities worldwide.

Contributions focus on issues related to language policy, moving from high-level policymaking to grassroots decisions, but all of them encompassing the major changes that can be recognized in education, which also evidence the shifts in society and economic life that have taken place in Europe in the last decades. These changes in language policy issues are coupled with changes in CLIL practice in the classroom. These national initiatives are displayed across a wide range of educational perspectives, portraying the diversity that is a distinctive feature of CLIL in the European educational mosaic. By providing new insights into pedagogic, methodological, and language policy issues in CLIL, and by covering some areas which have been insufficiently addressed in the literature, such as the implementation of CLIL in less successful contexts, or learner-teacher collaboration in the classroom, this book will be of great value to researchers, stakeholders and professionals interested in CLIL and language education. This book was originally published as a special issue of the "International Journal of Bilingual Education and Bilingualism. ""

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Study & Teaching
Language Arts & Disciplines > Linguistics - General
Education > General
Wydawca:
Taylor and Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138956599
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
170
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Introduction – CLIL implementation: from policy-makers to individual initiatives  1. Listening to learners: an investigation into ‘successful learning’ across CLIL contexts  2. The power of beliefs: lay theories and their influence on the implementation of CLIL programmes  3. CLIL in junior vocational secondary education: challenges and opportunities for teaching and learning  4. CLIL in Sweden – why does it not work? A metaperspective on CLIL across contexts in Europe  5. Curricular models of CLIL education in Poland  6. Learning to become a CLIL teacher: teaching, reflection and professional development  7. How CLIL can provide a pragmatic means to renovate science education – even in a sub-optimally bilingual context  8. Genre-based curricula: multilingual academic literacy in content and language integrated learning  9. Discussion: towards an educational perspective in CLIL language policy and pedagogical practice

Yolanda Ruiz de Zarobe is Associate Professor in Language and Applied Linguistics at the University of the Basque Country, UPV/EHU, Spain. Her research focuses on the acquisition of English as a second and a third language, multilingualism, and Content and Language Integrated Learning (CLIL). Her work has appeared in books, edited books and international journals.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia