• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Contemporary Sales Force Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Contemporary Sales Force Management

ISBN-13: 9780789004239 / Angielski / Miękka / 1997 / 324 str.

Tony Carter
Contemporary Sales Force Management Tony Carter 9780789004239 Haworth Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Contemporary Sales Force Management

ISBN-13: 9780789004239 / Angielski / Miękka / 1997 / 324 str.

Tony Carter
cena 301,14
(netto: 286,80 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 299,28
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

By analyzing and monitoring current trends in the marketplace, Contemporary Sales Force Management helps sales managers align resources and strategic efforts to gain an edge over competitors. You will develop an understanding of where current and prospective sales opportunities exist in order to fully utilize automation, how to update crisis management policies to reflect changing industry dynamics, and how to raise your level of sales efficiency through the use of customer advisory groups and sales technological tools, such as video conferencing, database management, and up-to-date industry software. Through the book s important discussions on lowering mutual costs, building long-term customer relationships, improving sales skills, and developing core process skills, you will also learn to think and act with a strategic perspective that successfully steers the sales process.

Grounded in practical applications, Contemporary Sales Force Management unites theoretical principles with applied examples and case studies gathered from research with major firms in dynamic markets such as Beijing and Shanghai in China, the European Union, and the United States. From these case studies demonstrating how top players achieve success, you gain critical information on:

  • the role of the sales force manager in organizations
  • strategic issues for an international sales effort
  • gaining functional expertise in sales and marketing along with industry knowledge
  • globalization and its impact on sales management
  • strategies for applying Total Quality Management to sales
  • electronic commerce and cultivating customers on the Web
  • the consequences of having a poorly motivated sales force with low morale
  • developing an environment that fosters and rewards the management of crisis
  • understanding your biases and stereotypical assumptions about others and how these affect decisionmaking
  • dealing with the legal and regulatory environment and ethical issues that arise in the course of managing the sales force

    Contemporary Sales Force Management is the book managers, entrepreneurs, business people, and faculty and students of executive business education programs have long awaited. Its sample sales plan, specific strategies, and hands-on advice will prove indispensable as you maneuver away from the coattails of your competitors into a leading position in the marketplace.
"

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
Haworth Press
Seria wydawnicza:
Haworth Marketing Resources
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789004239
Rok wydania:
1997
Numer serii:
000010362
Ilość stron:
324
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
21.36 x 15.39 x 2.16
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

William Winston, Tony Carter

Carter, Tony Carter likes to take a new company, teach it then ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia