• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Contemporary Issues in Green and Ethical Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Contemporary Issues in Green and Ethical Marketing

ISBN-13: 9780415723824 / Angielski / Twarda / 2013 / 352 str.

Morven G. McEachern; Marylyn Carrigan
Contemporary Issues in Green and Ethical Marketing Morven G. McEachern Marylyn Carrigan 9780415723824 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Contemporary Issues in Green and Ethical Marketing

ISBN-13: 9780415723824 / Angielski / Twarda / 2013 / 352 str.

Morven G. McEachern; Marylyn Carrigan
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

In recognising the realms of eco-marketing, sustainable marketing, social marketing and ethical consumption, this collection provides an accessible overview of the multifaceted and challenging nature of green and ethical issues. In revealing that there are many ways to explore the consumption activities of green and ethical consumers, the contributors point to some of the weaknesses identified in previous marketing research. The book also considers fundamental ways in which marketing academics and marketing practitioners can gain a more holistic understanding of the demographic, psychological and socio-cultural influences upon the green and ethical consumer. The contributors offer insights underpinned by holistic and cross-cultural perspective. As a result, this collection will advance marketing theory as well as offer valuable implications and recommendations for managers, practitioners and policymakers, the joint efforts of which are needed to ensure a more 'green', ethical and sustainable marketplace. This book was originally published as a special issue of the Journal of Marketing Management.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Key Issues in Marketing Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415723824
Rok wydania:
2013
Numer serii:
000448937
Ilość stron:
352
Waga:
0.72 kg
Wymiary:
24.89 x 17.78 x 2.54
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

1. Revisiting contemporary issues in green/ethical marketing: An introduction to the special issue Morven G McEachern and Marylyn Carrigan  2. Emotions as determinants of electric car usage intention Ingrid Moons and Patrick De Pelsmacker  3. The impact of general and carbon-related environmental knowledge on attitudes and behaviour of US consumers Michael Jay Polonsky, Andrea Vocino, Stacy Landreth Grau, Romana Garma and Ahmed Shahriar Ferdous  4. Understanding local food shopping: Unpacking the ethical dimension Phil Megicks, Juliet Memery and Robert J. Angell  5. A cross-cultural analysis of pro-environmental consumer behaviour among seniors Lynn Sudbury Riley, Florian Kohlbacher and Agnes Hofmeister  6. Chinese consumers’ adoption of a ‘green’ innovation – The case of organic food John Thøgersen and Yanfeng Zhou  7. Consumer attitudes towards sustainability aspects of food production: Insights from three continents Athanasios Krystallis, Klaus G. Grunert, Marcia D. de Barcellos, Toula Perrea and Wim Verbeke  8. Individual values and motivational complexities in ethical clothing consumption: A means-end approach Thomas Jägel, Kathy Keeling, Alexander Reppel and Thorsten Gruber  9. Barriers to downward carbon emission: Exploring sustainable consumption in the face of the glass floor Hélène Cherrier, Mathilde Szuba and Nil Özça˘glar-Toulouse  10. Normalising green behaviours: A new approach to sustainability marketing Ruth Rettie, Kevin Burchell and Debra Riley  11. Individual strategies for sustainable consumption Seonaidh McDonald, Caroline J. Oates, Panayiota J. Alevizou, C. William Young and Kumju Hwang  12. Environmentally responsible behaviour in the workplace: An internal social marketing approach Anne M. Smith and Terry O’Sullivan  13. Heterotopian space and the utopics of ethical and green consumption Andreas Chatzidakis, Pauline Maclaran and Alan Bradshaw

Morven G. McEachern is a Reader in Marketing at the University of Salford. Morven is also Director of The Centre for Social Business at the University of Salford, UK. Her research interests lie primarily in the area of ethical consumption and corporate social responsibility. She has published in a wide range of academic journals such as the Journal of Agricultural & Environmental Ethics, Journal of Marketing Management and Consumption, Markets and Culture. Marylyn Carrigan is Professor of Marketing in the Faculty of Business, Environment & Society at Coventry University, UK. Marylyn is also the Co-Director of The Centre for Trust and Ethical Behaviour (CETEB) at Coventry University. Her research interests include corporate social responsibility, marketing ethics, social marketing, and ethical consumption. She has published her work in several journals, including the Journal of Business Ethics, Psychology and Marketing, European Journal of Marketing, and International Marketing Review.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia