• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Contemporary Corporate Strategy: Global Perspectives » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Contemporary Corporate Strategy: Global Perspectives

ISBN-13: 9780415541138 / Angielski / Miękka / 2012 / 384 str.

John Saee
Contemporary Corporate Strategy: Global Perspectives Saee, John 9780415541138 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Contemporary Corporate Strategy: Global Perspectives

ISBN-13: 9780415541138 / Angielski / Miękka / 2012 / 384 str.

John Saee
cena 224,33 zł
(netto: 213,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

With the onset of the third millennium, increasing numbers of corporations around the world have been undergoing cultural and mindset shift paradigms whilst developing corporate strategies that are increasingly attuned to the highly competitive and dynamic business realities arising from globalising national economies around the world. This research book represents an eclectic collection of latest research articles and empirical studies conducted in different parts of the world on corporate strategy, including usually neglected countries of study such as Germany, Turkey, Greece and Spain. This research book contains over twenty research papers examining various aspects of corporate strategy in different national and international settings, this book is intended to equip readers with the latest knowledge to understand the complexities of corporate strategy both at a theoretical and operational levels. Further, the book is specifically written with the needs of the students of strategy both at an undergraduate and postgraduate who may want to gain contemporary knowledge of strategy based on empirical research.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > International - Economics & Trade
Business & Economics > Economics - Comparative
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in International Business and the World Ec
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415541138
Rok wydania:
2012
Numer serii:
000398163
Ilość stron:
384
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. Globalization and its Impact on Corporate Strategy  2. Growth and Innovation Strategies in Global Competition  3. The Effects of Causal Ambiguity on Firm Performance: An Empirical Analysis of the Spanish Manufacturing Firms  4. Managing the Potential Conflict with an External Advisor within the Acquisition Process  5. Firm’s Strategic Orientation and Performance: Exploring the Moderating Factors  6. A Meta-Analysis of Organizational Innovation: Moderator Effects of Internal and Market Variables  7. Evolution of Structure and Strategy of the Turkish Automobile Industry  8. The Merger Phenomenon in Higher Education

John Saee is Professor of International Business, Corporate Strategy and Managements and Academic Director of the Doctoral Program at the Australian Graduate School of Entrepreneurship, Swinburne University of Technology, Melbourne, Australia.

Saee, John John Saee is currently the Chair Professor of Inte... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia