• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Contemplating Corporate Marketing, Identity and Communication » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Contemplating Corporate Marketing, Identity and Communication

ISBN-13: 9780415577434 / Angielski / Twarda / 2010 / 164 str.

Klement Podnar;John M. T. Balmer
Contemplating Corporate Marketing, Identity and Communication Klement Podnar John M. T. Balmer  9780415577434 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Contemplating Corporate Marketing, Identity and Communication

ISBN-13: 9780415577434 / Angielski / Twarda / 2010 / 164 str.

Klement Podnar;John M. T. Balmer
cena 727,18
(netto: 692,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Since the first International Corporate Identity Group's symposium in 1994, the fields of corporate identity, corporate communications and corporate branding have become a focal point for scholars and managers alike. Recently, the term corporate marketing has incorporated a host of key corporate-level concepts, representing a new paradigm of thought. Contemplating Corporate Marketing, Identity and Communication is a collection of papers and extended abstracts from the 12th ICIG symposium, presenting a variety of perspectives with a view towards stimulating debate about the advances in corporate marketing, identity and communication. The contributions in this volume examine critically the development of the field and focus for future research in order to encourage cutting-edge scholarship along with practitioner insights. In a field characterized by paradoxes - unity and variety; integration and specialization - the aim is to integrate diverse practices to inspire a more sophisticated approach or theoretical framework. The papers in this volume are both challenging and distinctive.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Historia poszczególnych firm
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Strategia biznesowa
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415577434
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
164
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.12
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Contemplating the Corporate Communications, Corporate Marketing and Identity Curricula - Celebrating 15 Years of the ICIG Symposium: 1994-2009 Klement Podnar and John M.T. Balmer  2. Weathervanes or Signposts? Constructs or Philosophy? Scrutinsing and Explicating Corporate Image, Corporate Identity, Corporate Communications, Corporate Reputation, Corporate Brands and Corporate Marketing John M.T. Balmer  3. Schools of Thought in Corporate Marketing – Traces and Future Perspectives Joachim Kernstock and Tim Oliver Brexendorf  4. The Missing Link in Corporate Marketing Zlatko Jančič  5. Corporate Social Responsibility and Corporate Identity: Potentials for Disciplinary Cross-Fertilization within Research and Teaching Anne Ellerup Nielsen and Trine Susanne Johansen  6. Consumer’s Identification with a Brand Urška Tuškej and Klement Podnar  7. Exploring How Organizational Identity is Affected by the Arrival of New Members Laura Illia  8. Holland’s Got Talent? The Relevance of Employer Branding in Job Advertisements for Becoming an Employer of Choice Jan-Willem Schoonderbeek, Jorinde J.C. Westhoff, Kelta Meeusen and Wim J.L. Elving  9. Generic Charisma – A Conceptualization and Measurement Tool Development Ana Tkalac Verčič and Dejan Verčič  10. Exploring the Relationship between Media Sentiments and Market Capitalisation in 32 FTSE-350 Firms Temi Abimbola  11. Corporate Communications in China: A Preliminary Study Ying Fan  12. Corporate Social Responsibility, Customer Trust and the Mediating Role of C-C Identification in the Banking Industry Urša Golob and Klement Podnar  13. How Do Companies Choose between Socially Responsible Suppliers? An Experimental Study Joop-Joost Hietbrink, Guido Berens and Johan van Rekom  14. Business Schools’ Use of CSR as a Corporate Marketing Strategy Anne Ellerup Nielsen and Christa Thomsen



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia