• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumption and Spirituality » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumption and Spirituality

ISBN-13: 9780415889117 / Angielski / Twarda / 2012 / 240 str.

Diego Rinallo;Linda Scott;Pauline Maclaran
Consumption and Spirituality Diego Rinallo Linda Scott Pauline Maclaran 9780415889117 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumption and Spirituality

ISBN-13: 9780415889117 / Angielski / Twarda / 2012 / 240 str.

Diego Rinallo;Linda Scott;Pauline Maclaran
cena 731,67 zł
(netto: 696,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This title examines how a variety of agents - religious institutions, spiritual leaders, marketers and consumers - interact and co-create spiritual meanings in a post-disenchanted society that has been defined a 'supermarket of the soul'.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Reklama i promocja
Religion > Spirituality
Wydawca:
Taylor and Francis
Seria wydawnicza:
Routledge Interpretive Marketing Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415889117
Rok wydania:
2012
Numer serii:
000395580
Ilość stron:
240
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"Consumption and Spirituality provides a much-needed overview of a badly-neglected aspect of consumer experiences. Whereas previous studies have focused on various issues related to religion, theology, or expanded states of consciousness, not until now have we had a sustained attempt to consider the interaction between these facets of contemporary life." – Morris Holbrook, Columbia University, USA

1. Introduction: Unravelling Complexities at the Commercial/Spiritual Interface Diego Rinallo, Linda Scott and Pauline Maclaran  Part I: Marketers’ Sacralisation of the Mundane  2. When Sacred Objects Go B®a(n)d: Fashion Rosaries and the Contemporary Linkage of Religion and Commerciality Diego Rinallo, Stefania Borghini, Gary Bamossy, Robert V. Kozinets  3. Theology Meets the Marketplace: The Discursive Formation of the Halal Market in Turkey Elif Izberk-Bilgin  4. No Gods. No Masters? The "New Atheist" Movement and the Commercialization of Unbelief Mary Johnstone-Louis  Part II: Consumers’ Search for Spiritual Meanings in Consumption of the Mundane  5. The Sacred in Consumer Culture Russell Belk  6. Consuming Spirituality and the Spirituality of Consuming Media Narratives: Why Vampirism, Why Twilight, Why Now? Margo Buchanan-Oliver and Hope Jensen Schau  7. The Devil has all the Best Brands: Raising Hell in a House of Horrors Stephen Brown  8. Locating the Sacred in Consumer Culture: Championing Colin Campbell’s Easternization of the West Thesis Alan Bradshaw  Part III: The Commodification of the Spiritual  9. The Veneration of Relics at Glastonbury Abbey in the Middle Ages Robin Croft  10. Branding Faith and Managing Reputations Mara Einstein  11. SMS a Marriage Proposal: Single Women Ministries in Kenya’s Religious Marketplace Catherine Dolan  Part IV: The Consumption of Spiritual Goods  12. Framing Sacred Places and Possessions: Pilgrims at St. Brigid’s Holy Well Darach Turley  13. Materializing the Spiritual – Investigating the Role of Marketplace in Creating Opportunities for the Consumption of Spiritual Experiences Richard Kedzior  14. Consuming the Mists and Myths of Avalon: A Case Study of Pligrimage in Glastonbury Linda Scott and Pauline Maclaran  Part V: Issues of Method and Representation  15. Reflections of a Scape Artist: Discerning Scapus in Contemporary Worlds John F. Sherry  16. Spirituality as Introspection and Introspection as Spirituality in Consumer Research Stephen Gould  17. The Autothemataludicization Challenge: Spiritualizing Consumer Culture Through Playful Communal Co-Creation Robert V. Kozinets and John F. Sherry, Jr. Notes on Contributors Notes Index

Diego Rinallo is an Assistant Professor of Marketing at Università Bocconi, Milan. His research interests include consumer culture, fashion, masculinities, and spirituality. His work has been published in international outlets such as the Journal of Marketing, the Journal of Business Research, Industrial Marketing Management, the Journal of Business, and Industrial Marketing. Linda Scott is DP World Chair for Entrepreneurship and Innovation at the University of Oxford. She has written extensively on advertising, consumption, and women’s economic issues. She is editor of the Advertising & Society Review. Her current research interest is women’s empowerment in emerging markets. Pauline Maclaran is Professor of Marketing and Consumer Research at Royal Holloway, University of London. Pauline’s research interests focus on cultural aspects of contemporary consumption. She has co-edited various books and is Co-editor in Chief of Marketing Theory, a journal that promotes alternative and critical perspectives in marketing and consumer behaviour.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia