• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumption, Identity and Style: Marketing, Meanings, and the Packaging of Pleasure » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumption, Identity and Style: Marketing, Meanings, and the Packaging of Pleasure

ISBN-13: 9780415011518 / Angielski / Miękka / 1990 / 272 str.

Alan Tomlinson
Consumption, Identity and Style: Marketing, Meanings, and the Packaging of Pleasure Tomlinson, Alan 9780415011518 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumption, Identity and Style: Marketing, Meanings, and the Packaging of Pleasure

ISBN-13: 9780415011518 / Angielski / Miękka / 1990 / 272 str.

Alan Tomlinson
cena 175,55 zł
(netto: 167,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 173,75 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Explores the role of consumer culture in the contemporary economy, showing how our private leisure activities are constructions of a powerful and manipulative consumer market.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Comedia
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415011518
Rok wydania:
1990
Numer serii:
000004933
Ilość stron:
272
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
21.64 x 16.15 x 1.55
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1 Introduction: Consumer culture and the aura of the commodity PART ONE Trends in consumption and leisure 2 Marketing dreams: The political elements of style 3 Home fixtures: Doing-it-yourself in a privatized world PART TWO The visual media and consumption 4 Television and citizenship: In defence of public broadcasting 5 Innocence and manipulation: Censorship, consumption, and freedom in 1980s Britain PART THREE Consumer culture(s) and the market—some case studies 6 What’s next?: Fashion, foodies, and the illusion of freedom 7 Mills and Boon: The marketing of moonshine 8 Tainted love: The influence of male homosexuality and sexual divergence on pop music and culture since the war 9 Frankie said: But what did they mean? 10 Making popular music: The consumer as producer 11 ‘If you can’t stand the heat get off the beach’: The United Kingdom holiday business 12 Holidays for all: Popular movements, collective leisure, and the pleasure industry

Alan Tomlinson works in the Chelsea School, Brighton Polytechnic, where he coordinates the Research Division and also acts as the Director of the Leisure Research Unit.

Tomlinson, Alan Alan Tomlinson is Professor of Leisure Studies and... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia