• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumption Behaviour and Social Responsibility: A Consumer Research Approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumption Behaviour and Social Responsibility: A Consumer Research Approach

ISBN-13: 9789811530043 / Angielski / Twarda / 2020 / 450 str.

Karnika Gupta; Narendra Singh
Consumption Behaviour and Social Responsibility: A Consumer Research Approach Gupta, Karnika 9789811530043 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumption Behaviour and Social Responsibility: A Consumer Research Approach

ISBN-13: 9789811530043 / Angielski / Twarda / 2020 / 450 str.

Karnika Gupta; Narendra Singh
cena 564,88 zł
(netto: 537,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 539,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Approaches to Global Sustainability, Markets, and Governance
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789811530043
Rok wydania:
2020
Wydanie:
2020
Numer serii:
000817498
Ilość stron:
450
Waga:
0.84 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.69
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1. Background and Thought.- Chapter 2. An Overview of Literature.- Chapter 3. Conceptual Framework and Research Model.- Chapter 4. Methodological Procedures and Techniques.- Chapter 5. Exploration and Validation of Behavioural-Attitudinal Dimensions.- Chapter 6. Model Testing and Thoeory Testing.- Chapter 7. Segmentation of Consumers and Identification of Responsibles.- Chapter 8. Charaterizing and Profiling Responsible Consumer Segments.- Chapter 9. Findings and Discussions.- Chapter 10. Implications and Directions.

Karnika Gupta is an Assistant Professor and Head of the Department of Commerce, Seth Navrang Rai Lohia Jairam Girls College, Lohar Majra, India. She has previously worked as an Assistant Professor at the Department of Commerce, Kurukshetra University, India. Her areas of interest include marketing, consumer social responsibility, marketing and consumer research, research methodologies in business, and data analysis in business and consumer research. 

Narendra Singh is a Professor at the Department of Commerce, Kurukshetra University, India. He has extensive teaching and research experience in the areas of marketing, international marketing, rural marketing, consumer social responsibility, and environmental conservation. His current research interests include socially responsible behaviour, environmental conservation, and waste management. 



This book investigates the concept of consumer social responsibility (CnSR) by considering the combination of ‘consumption behaviour’ and ‘social responsibility’. It puts forward a theory of responsible consumption behaviour, then models and empirically tests this theory using quantitative research methods. In so doing, the book offers a new consumer behaviour model: the C-A-C-B (Concern-Attitude-Commitment-Behaviour) model. 

The book appeals to readers interested in consumer behaviour, research methodologies, social responsibility, corporate social responsibility, segmentation and profiling, sustainability, and structural equation modelling with path analysis and confirmatory factor analysis. The book also offers concrete recommendations that will benefit businesses and governments alike.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia