• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consuming Reality: The Commercialization of Factual Entertainment » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consuming Reality: The Commercialization of Factual Entertainment

ISBN-13: 9780230379961 / Angielski / Twarda / 2012 / 225 str.

June Deery
Consuming Reality: The Commercialization of Factual Entertainment Deery, J. 9780230379961 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consuming Reality: The Commercialization of Factual Entertainment

ISBN-13: 9780230379961 / Angielski / Twarda / 2012 / 225 str.

June Deery
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Engaging in a comprehensive examination of reality TV's advertising and promotional strategies, as well as the commodification of viewers, Consuming Reality dissects the unique and startling relation between mediation and consumption.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Performing Arts > Television - Guides & Reviews
Performing Arts > Television - History & Criticism
Social Science > Popular Culture
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780230379961
Rok wydania:
2012
Wydanie:
2012
Ilość stron:
225
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
21.59 x 13.72 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"This is an enjoyable and convincing book that would be very useful for undergraduate students of media, cultural or consumption studies and those interested in Baudrillard's theories on mediation and simulated reality. The argument is fluid and convincing, and the writing engaging. It provides an interesting and compelling critique of the reality television culture with a useful analytical reading of the underlying socioeconomic, political and cultural relationships contributing to it." - The Kelvingrove Review

"This smart and elegant book is a must-read for scholars and students interested in reality TV and in the encroachment of public relations and advertising rhetoric into all aspects of everyday life. In Consuming Reality, June Deery provides a thorough and rigorous analysis of commercialization in reality television." - Journal of Popular Culture

"Deery [has] provided [an] important [contribution] to RTV scholarship, and . . . will be essential reading for courses of study relating to RTV in particular and media consumption in general." - Popular Communication

Commercial Participation: Advertising and Beyond
Public Relations
Nation Building
Caring Capitalism
Retail TV
Mixed Blessings
The Body Project

June Deery is Associate Professor of Media at Rensselaer Polytechnic Institute, USA, and is the author of Reality TV (2015) as well several articles on television and new media.

Consuming Reality examines TV's response to the increasing pressure to brand content in a post-advertising era. June Deery's comprehensive analysis of the commercial practices found in popular reality programming reveals links to larger trends such as the sentimental dissemination of capitalist and nationalist ideologies, the professionalization of social relationships (including conceptions of self), and the mainstreaming of PR techniques in everyday life. Examining topics such as reality formats as pseudo-events, product placement, donorship, TV-web branding, making over homes/bodies as properties, consumer identity and pathology, Disney, and the American Dream, this book engages in a comprehensive examination of RTV's advertising and promotional strategies, as well as the commodification of viewers, of TV participants, of ideologies, dreams, and ideas.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia