• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consuming Atmospheres » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consuming Atmospheres

ISBN-13: 9781032264929 / Twarda / 2023 / 206 str.

Consuming Atmospheres  9781032264929 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consuming Atmospheres

ISBN-13: 9781032264929 / Twarda / 2023 / 206 str.

cena 705,83 zł
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Atmosphere is a term often used in everyday life to describe how a consumption space feels, and has long been an important theme within marketing.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Marketing
ISBN-13:
9781032264929
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
206
Waga:
0.57 kg
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Foreword. 1. Consuming atmospheres: A journey through the past, present, and future of atmospheres in marketing. Part I: Designing atmospheres. 2. Creating temporary atmospheres: Theorising pop-up retailing. 3. Making music festival atmospheres: Nature, materials, and the play of atmospheric properties. 4. Tourist atmospheres. 5. Two Centuries of Stink: Smell mapping Widnes past and present. Part II: Experiencing atmospheres. 6 . What makes Anfield atmospheric? Dense interaction ritual chains. 7. Between illumination and darkness: Blackpool’s contemporary amusement arcade atmosphere. 8. Tasting Tunnocks teacakes: Accidental atmospheres in Scottish food tourism. 9. The atmospheric tensions of Ljubljana’s urban squats: Consumption in the lawscape. Part III: Researching atmospheres. 10. Researching atmospheres: Concepts, configurations, and collaborations. 11. Researching atmos-spheres of alcohol consumption. 12. Using multi-sensory methods to study atmospheres

Chloe Steadman is Senior Lecturer in Marketing at Manchester Metropolitan University, UK. Her research interests lie in consumer culture, the body, time, place, high streets, atmospheres, and qualitative methods. Chloe is also involved in place-based research at the Institute of Place Management, including being part of the team leading the High Streets Task Force for UK Government. She has published in a range of journals, including Marketing Theory, Consumption Markets & Culture, Journal of Marketing Management, Qualitative Market Research, Social & Cultural Geography, Current Issues in Tourism, and Journal of Place Management and Development. Chloe is also on the Editorial Boards for the Journal of Marketing Management and Journal of Place Management and Development.

Jack Coffin is Senior Lecturer in Marketing at the University of Manchester, UK. His current teaching focuses on fashion, but he learns more about style from his students. Jack’s research interests combine posthuman philosophies, studies of spatiality, and a critical commitment to representing alternative perspectives on marketing and consumption. This research has been published in Marketing Theory, AMS Review, and the Journal of Marketing Management, amongst other outlets.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia