• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumers in Context: The Bpm Research Program » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumers in Context: The Bpm Research Program

ISBN-13: 9781138962958 / Angielski / Miękka / 2017 / 552 str.

Gordon Foxall
Consumers in Context: The Bpm Research Program Gordon Foxall 9781138962958 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumers in Context: The Bpm Research Program

ISBN-13: 9781138962958 / Angielski / Miękka / 2017 / 552 str.

Gordon Foxall
cena 251,00
(netto: 239,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book, first published in 1996, presents a collection of papers by Gordon Foxall charting the development of the Behavioural Perspective Model (BPM) which he devised in the early 1980s and subsequently developed.

The model offers a unique and original behaviour-based theory of consumer choice. In seeking to answer the question ‘where does consumer choice take place?’ by drawing upon behavioural psychology, Foxall presents an exciting challenge to previous theories whose emphasis has been on the internal working of the consumer’s mind in reaching rational decisions and choices.

Bringing alive the important subject of economic consumption, this seminal volume will be of great interest to students and researchers in consumer research.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Economics - General
Wydawca:
Taylor and Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138962958
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
552
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

List of figures;  List of tables;  Preface;  Acknowledgements;  Part 1: Introduction;  1. An approach to consumer psychology;  Part 2: Provenance;  2. The treatment of ‘attitude’ in consumer research  3. Consumers’ intentions and behaviour: a note on research and a challenge to researchers  4. Predicting consumer choice in new product development: attitudes, intentions and behaviour revisited  5. The behavioural analysis of consumer choice: issues for theory and research  6. Consumer theory: some contributions of a behavioural analysis of choice  7. The role of radical behaviourism in the explanation of consumer choice  8. Radical behaviourism and consumer research: theoretical promise and empirical problems;  Part 3: Exposition;  9. Situated consumer behaviour: a behavioural interpretation of purchase and consumption  10. The Behavioural Perspective Model of purchase and consumption: from consumer theory to marketing management  11. The consumer situation: an integrative model for research in marketing  12. Environment-impacting consumer behaviour: an operant analysis  13. Behaviour analysis and consumer psychology  14. Consumer choice as an evolutionary process: an operant interpretation of adopter behaviour;  Part 4: Denouement;  15. Science and interpretation in consumer research: a radical behaviourist perspective;  Name index;  Subject index

Gordon Foxall



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia