• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumer Vulnerability » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumer Vulnerability

ISBN-13: 9781138501164 / Angielski / Twarda / 2017 / 190 str.

Susan Dunnett; Kathy Hamilton; Maria Piacentini
Consumer Vulnerability Susan Dunnett Kathy Hamilton Maria Piacentini 9781138501164 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumer Vulnerability

ISBN-13: 9781138501164 / Angielski / Twarda / 2017 / 190 str.

Susan Dunnett; Kathy Hamilton; Maria Piacentini
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book demonstrates that marketing scholarship has much to offer our understanding of consumer vulnerability and potential solutions. The fundamental aim of many of the contributors is to produce work that can benefit individual and societal well-being. This book was originally published as a special issue of the Journal of Marketing Management.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Key Issues in Marketing Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138501164
Rok wydania:
2017
Numer serii:
000448937
Ilość stron:
190
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Introduction – Consumer vulnerability  1. Children as vulnerable consumers: a first conceptualisation  2. Exploring spatial vulnerability: inequality and agency formulations in social space  3. Neither passive nor powerless: reframing economic vulnerability via resilient pathways  4. Exploring the impact of packaging interactions on quality of life among older consumers  5. Understanding the vulnerability of blind consumers: adaptation in the marketplace, personal traits and coping strategies  6. Unpacking the interplay between organisational factors and the economic environment in the creation of consumer vulnerability  7. Poetic inquiry, consumer vulnerability: realities of quadriplegia  Commentaries  8. Poverty as we never knew it: THE source of vulnerability for most of humankind  9. A conversational approach to consumer vulnerability: performativity, representations, and storytelling  10. Vulnerable consumers in the ‘fourth age’: theoretical reflections upon the case of Sandra Bem

Susan Dunnett is Senior Lecturer at University of Edinburgh Business School, UK. Her research focuses on consumer culture, health and well-being and consumer vulnerability, with a particular focus on patient-led cancer support groups and the patient-as-consumer. Kathy Hamilton is a Reader in Marketing at the University of Strathclyde, Glasgow, UK. She is interested in interdisciplinary research and her work focuses on consumer vulnerability and poverty, and the role of community in contemporary culture. Maria Piacentini is Professor of Consumer Research, and Director of the Centre for Consumption Insights at Lancaster University, UK. Her research focuses on consumer vulnerability, and she is concerned with the strategies employed by consumers in difficult consumption contexts and situations.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia