• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumer Voice: The Democratization of Consumption Markets in the Digital Age » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumer Voice: The Democratization of Consumption Markets in the Digital Age

ISBN-13: 9783030539825 / Angielski / Twarda / 2020 / 126 str.

S. Umit Kucuk
Consumer Voice: The Democratization of Consumption Markets in the Digital Age Kucuk, S. Umit 9783030539825 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumer Voice: The Democratization of Consumption Markets in the Digital Age

ISBN-13: 9783030539825 / Angielski / Twarda / 2020 / 126 str.

S. Umit Kucuk
cena 242,07
(netto: 230,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,29
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030539825
Rok wydania:
2020
Wydanie:
2020
Ilość stron:
126
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.97
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1: Voice.- Chapter 2: Consumer Voice.- Chapter 3: Voicesumers.- Chapter 4: How to Voice.- Chapter 5: Voiceconomics.

S. Umit Kucuk is faculty member at the University of Washington, Tacoma, USA. He is widely published in Journal of Brand Management, Journal of Business Ethics, Journal of Business Research, Journal of Consumer Affairs, Journal of Consumer Marketing, Journal of Retailing and Consumer Services, Journal of Research for Consumers, Marketing Theory, Psychology & Marketing and Technovation, among others. He is the author of Brand Hate: Navigating Consumer Negativity in the Digital World, 2nd Edition and Visualizing Marketing: From Abstract to Intuitive.

This book proposes a new type of consumer called a voicing consumer, or a voicesumer. This type of consumer is shaping our markets and marketing interactions with the advent of social networking sites in the digital markets. Described by the author as "real establishment of market democracy," consumer voice is gaining more importance in today's world, especially with the changes in communication technologies in markets. In defining the equalizing and democratic relationship between ordinary consumers and corporations, or any other regular company, the book highlights recent transformative experiences and cases in consumption cultures and consumer behaviors. Current theory discusses new types of consumer complaint behaviors, such as consumer activism and boycott, but this book fills a void by defining how these changes have created a new type of consumer. This new conceptualization of consumer behavior will advance scholarship for consumer behavior, psychology and marketing researchers.


S. Umit Kucuk is Faculty Member at the University of Washington, Tacoma, USA. He is widely published in Journal of Brand Management, Journal of Business Ethics, Journal of Business Research, Journal of Consumer Affairs, Journal of Consumer Marketing, Journal of Retailing and Consumer Services, Journal of Research for Consumers, Marketing Theory, Psychology & Marketing and Technovation, among others. He is the author of Brand Hate: Navigating Consumer Negativity in the Digital World, 2nd Edition and Visualizing Marketing: From Abstract to Intuitive.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia