• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumer Theories of Harm: An Economic Approach to Consumer Law Enforcement and Policy Making » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumer Theories of Harm: An Economic Approach to Consumer Law Enforcement and Policy Making

ISBN-13: 9781509916856 / Angielski / Twarda / 2019 / 248 str.

Paolo Siciliani; Christine Riefa; Harriet Gamper
Consumer Theories of Harm: An Economic Approach to Consumer Law Enforcement and Policy Making Siciliani, Paolo 9781509916856 Hart Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumer Theories of Harm: An Economic Approach to Consumer Law Enforcement and Policy Making

ISBN-13: 9781509916856 / Angielski / Twarda / 2019 / 248 str.

Paolo Siciliani; Christine Riefa; Harriet Gamper
cena 460,22
(netto: 438,30 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 446,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Law > Consumer
Business & Economics > Economics - Theory
Law > Military
Wydawca:
Hart Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781509916856
Rok wydania:
2019
Ilość stron:
248
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
23.62 x 16.26 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta

1. Introduction I. The Search for Fairness II. Origins of Theories of Harm in Competition Law III. Using Theories of Harm in Consumer Law – A Natural Evolution IV. Harnessing the Use of Economics in Consumer Law V. Contents 2. The Limitations of Consumer Law in Tackling Consumer Harm I. Introduction II. Limitations in the Use of Information as a Mainstream Transparency Approach III. Limitations of the Definition of the ‘Average Consumer’ Used as a Reference Point for Protection IV. Implementation of the ‘Average Consumer’ Standard under the Unfair Commercial Practices Legislation V. Protecting ‘Vulnerable’ and ‘Disengaged’ Consumers VI. Limitations Found in Unfair Terms Legislation VII. The Enforcement Framework in the UK 3. The Limitations of Competition Law in Tackling Consumer Harm I. Introduction II. Ex-Post Enforcement against Exploitative Abuses III. The Case for a Holistic Approach under an Ex Ante Administrative Market Regime IV. The Enforcement Framework in the UK 4. The Economic Framework Underpinning Consumer Theories of Harm I. Introduction II. Consumer Surplus III. The Economic Case for Intervention in Consumer Markets IV. Concluding Remarks 5. Archetypal Consumer Theories of Harm I. Introduction II. The Scam III. The Lemon IV. The Shock V. The Subsidy VI. Concluding Remarks 6. Applying CToHs – Case Studies I. Case Study on the CMA Market Inquiry into Retail Energy II. Case Study on Bank Current Accounts and Savings Accounts III. Case Study on Claims for Compensation in the Airline Industry IV. Case Study on Allocated Airline Seating V. Case Study on Fertility Add-Ons 7. Fairness by Design: The Introduction of a Positive Duty to Trade Fairly I. Introduction II. Justifications for Adopting a More Prescriptive Standard of Conduct for the Protection of Consumers III. Introducing a Positive Duty to Trade Fairly IV. The Impact of a General and Positive Duty to Trade Fairly V. Conclusion



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia