• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumer Satisfaction/Dissatisfaction w.r.t.Selected Services of BSNL » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumer Satisfaction/Dissatisfaction w.r.t.Selected Services of BSNL

ISBN-13: 9783330320543 / Angielski / Miękka / 2017 / 100 str.

Nidhi Gupta
Consumer Satisfaction/Dissatisfaction w.r.t.Selected Services of BSNL Gupta, Nidhi 9783330320543 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumer Satisfaction/Dissatisfaction w.r.t.Selected Services of BSNL

ISBN-13: 9783330320543 / Angielski / Miękka / 2017 / 100 str.

Nidhi Gupta
cena 223,72 zł
(netto: 213,07 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 223,72 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

BSNL is now India's leading Telecommunications Company and the largest public sector under taking which is coming up with new tariffs and discount schemes to gain the competitive advantage. Consumer satisfaction is important to business from the short term and long- term point of view. One satisfied consumer may be the best means of advertisement, it can build a brand image in a particular area and gradually the area spreads out and the popularity of sale of the services of BSNL shall increase leading to a greater market share. The present study is a part of UGC research project and was planned with the main objective of assessing consumer satisfaction/dissatisfaction about selected services of BSNL in Vallabh Vidyanagar through cluster sampling method with the help of well-structured questionnaire to collect data. Different strategies are required by the BSNL for various consumer groups to be satisfied in their customer relationships which is main pre-requisite for stability.. Through increased competition, the BSNL services should become more sensitive and responsive to the customer needs and choices and endower to give him greater satisfaction.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783330320543
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
100
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Dr. Nidhi Gupta is Associate Professor, S.M.Patel College of Homescience, S.P.University, Gujarat. She has twenty years of teaching & research expertise in the field of Consumer Behaviour & Ergonomics. Published more than 50 research papers in national and international journals. Guiding Ph.D's along with research projects from different agencies



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia