• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumer Satisfaction in Medical Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumer Satisfaction in Medical Practice

ISBN-13: 9781138971660 / Angielski / Miękka / 2016 / 208 str.

William Winston;Paul A Sommers
Consumer Satisfaction in Medical Practice William Winston, Paul A Sommers 9781138971660 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumer Satisfaction in Medical Practice

ISBN-13: 9781138971660 / Angielski / Miękka / 2016 / 208 str.

William Winston;Paul A Sommers
cena 241,85
(netto: 230,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Consumer Satisfaction in Medical Practice will equip physicians and other decision makers in health care with the necessary tools to meet the growing demand for customers’satisfaction in medical practices. Addressing the deliverance of accurate and affective medical services, this intelligent guide provides you with proven techniques in order to provide competitive prices, convenience, accessibility, and quality outcomes to customers. Consumer Satisfaction in Medical Practice turns the delivery of health care toward the patient. Each recommendation will enable you to provide long-term and cost-effective benefits for customers and your company.

Exposing common myths about medical practice, this knowledgeable book offers you a patient’s perspective on the services they need and request to help you offer your customers the appropriate services. From Consumer Satisfaction in Medical Practice, you will be able to give customers the medical services they want with the help of proven methods and suggestions which include:

  • remembering that office budgets, profits for practitioners, and financial strengths of progressive hospitals and physician service organizations exist to help offer better health services to customers
  • creating a consumers’bill of rights that ensures patients that they are receiving the best possible care for their money, that every patient has a right to their own medical information, and that every patient has a right to express grievances
  • sending out newsletters and announcements of staff changes and changes to office hours to improve physician services to patients
  • incorporating consumer satisfaction in employee and physician performance evaluations and setting standards for consumer satisfaction
  • measuring physician staff and employee satisfaction along with that of the patient and payer to improve provider conditions and consumer satisfaction
  • increasing physician satisfaction by recognition through awards and an incentive system

    Featuring several charts, tables, and suggestion boxes, this guide contains effective steps that you can institute in order to offer excellent care to your customers. Consumer Satisfaction in Medical Practice allows you to expand and improve customer satisfaction for the benefit of your customers and your business.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Medical > Health Care Delivery
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
Taylor and Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138971660
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
208
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Winston, William; Sommers, Paul A



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia