• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumer Satisfaction: Advancements in Theory, Modeling, and Empirical Findings » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumer Satisfaction: Advancements in Theory, Modeling, and Empirical Findings

ISBN-13: 9783034306362 / Angielski / Miękka / 2011 / 173 str.

Alessandro M. Peluso
Consumer Satisfaction: Advancements in Theory, Modeling, and Empirical Findings Peluso, Alessandro Maria 9783034306362 Peter Lang AG, Internationaler Verlag Der Wis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumer Satisfaction: Advancements in Theory, Modeling, and Empirical Findings

ISBN-13: 9783034306362 / Angielski / Miękka / 2011 / 173 str.

Alessandro M. Peluso
cena 262,32
(netto: 249,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 260,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Consumer satisfaction is one of the most widely investigated topics in marketing research. Yet, despite the huge research efforts invested in this area, what satisfaction really is, how it can be measured and improved, and how it impacts consumer behavior and firm performances remain unclear. This book presents the state-of-the-art in consumer satisfaction research and reports an empirical application of a new model, the Knowledge-Hope Model by Guido (2010), which promises to make a substantial contribution to the field. The application has been structured in two connected studies, following a procedure that is easily implementable by researchers, managers, and practitioners.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Psychology > General
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Historia ekonomii
Wydawca:
Peter Lang AG, Internationaler Verlag Der Wis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783034306362
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
173
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Contents: A re-formulation of the consumer satisfaction paradigm - The construct of consumer satisfaction - Consumer satisfaction: definition and conceptual domain - Modeling consumer satisfaction - Behavioral consequences of consumer satisfaction - An application of the Knowledge-Hope Model of consumer satisfaction - The Disconfirmation paradigm: unresolved issues and emerging problems - An operationalization of the Knowledge-Hope Model - Research implications and operational strategies to increase consumer satisfaction - Contextual determinants of consumer satisfaction.

Alessandro M. Peluso holds a PhD in Economic and Quantitative Methods for Market Analysis. He currently is Adjunct Professor and Research Fellow in Marketing at the LUISS University of Rome, where he has also taught Advertising. Alessandro Peluso also conducts research activities at the University of Salento (Lecce) in the areas of branding and consumer behavior. His scientific interests focus on the study of brand personality, consumption experience, satisfaction, and word of mouth. He has published several articles in refereed scholarly journals, research papers in conference proceedings, and chapters in edited books.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia