• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumer Psychology: A Life Span Developmental Approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumer Psychology: A Life Span Developmental Approach

ISBN-13: 9783319909103 / Angielski / Twarda / 2018 / 354 str.

Brian Young
Consumer Psychology: A Life Span Developmental Approach Young, Brian M. 9783319909103 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumer Psychology: A Life Span Developmental Approach

ISBN-13: 9783319909103 / Angielski / Twarda / 2018 / 354 str.

Brian Young
cena 402,53
(netto: 383,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This book approaches consumer psychology from a unique perspective - it covers the entire lifespan, from birth to old age. This book brings together the most recent findings and theories on child and youth consumption, including children's understanding of advertising and marketing, teen and youth identities and their consumption tastes.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Industrial & Organizational Psychology
Psychology > Developmental - General
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319909103
Rok wydania:
2018
Wydanie:
2018
Ilość stron:
354
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 2.06
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1: Definitions and visions of consumption.- Chapter 2: Concepts and themes.- Chapter 3: How consumers’ minds work: An introduction to the basics.- Chapter 4: How we process information: A look at embodied cognition and priming.- Chapter 5: One mind or two? An introduction to dual process theories.- Chapter 6: Development through the lifespan: Is it a viable approach?.- Chapter 7: Erikson’s stages of life: Can we bridge the gap?.- Chapter 8: Childhood and younger children: The gaze from developmental psychology.- Chapter 9: The older child: Becoming a serious consumer.- Chapter 10: Children, ownership and possessions: The origins.- Chapter 11: Ownership and possessions: The adult perspective and into the future.- Chapter 12: And now the end is near… .

Brian M. Young is an Honorary Research Fellow in The Business School at the University of Exeter, UK where he teaches consumer psychology. He is Editor of the quarterly journal Young Consumers and author of Television Advertising and Children.

This book approaches consumer psychology from a unique perspective - it covers the entire lifespan, from birth to old age. Childhood and youth are not discussed as areas special, different and remote from the rest of consumer research but are integrated into our development as humans. Consumption is viewed as a process by groups and individuals with the cycle continuing through to disposal or ownership and possession. The author discusses how people’s natural lifespan influences their relationship to the things they own, how preferences are developed from childhood and how motivations for purchases change throughout their lives from childhood to old age. This book brings together the most recent findings and theories on child and youth consumption, including children’s understanding of advertising and marketing, teen and youth identities and their consumption tastes. Moving through Erikson’s life stages chapters continue on to adulthood, the mid-life ‘crisis’ and possessions and ownership in older consumers. This is a deeply interdisciplinary work that will be of interest to scholars across the fields of psychology, business and marketing, as well as to the more general consumer.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia