• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumer Neuroscience » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumer Neuroscience

ISBN-13: 9780262036597 / Angielski / Twarda / 2017 / 368 str.

Cerf, Moran; Garcia–garcia, Manuel; Kotler, Philip
Consumer Neuroscience Cerf, Moran; Garcia–garcia, Manuel; Kotler, Philip 9780262036597 MIT Press Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumer Neuroscience

ISBN-13: 9780262036597 / Angielski / Twarda / 2017 / 368 str.

Cerf, Moran; Garcia–garcia, Manuel; Kotler, Philip
cena 362,31
(netto: 345,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 361,46
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Contrary to the assumptions of economists, consumers are not always rational actors who make decisions in their own best interests. The new field of behavioral economics draws on the insights of psychology to study non-rational decision making. The newer field of consumer neuroscience draws on the findings, tools, and techniques of neuroscience to understand how consumers make judgments and decisions. This book is the first comprehensive treatment of consumer neuroscience, suitable for classroom use or as a reference for business and marketing practitioners. After an overview of the field, the text offers the background on the brain and physiological systems necessary for understanding how they work in the context of decision making and reviews the sensory and perceptual mechanisms that govern our perception and experience. Chapters by experts in the field investigate tools for studying the brain, including fMRI, EEG, eye-tracking, and biometrics, and their possible use in marketing. The book examines the relation of attention, memory, and emotion to consumer behavior; cognitive factors in decision making; and the brain's reward system. It describes how consumers develop implicit associations with a brand, perceptions of pricing, and how consumer neuroscience can encourage healthy behaviors. Finally, the book considers ethical issues raised by the application of neuroscience tools to marketing.ContributorsFabio Babiloni, Davide Baldo, David Brandt, Moran Cerf, Yuping Chen, Patrizia Cherubino, Kimberly Rose Clark, William A. Cunningham, Maria C. Cordero, Manuel Garcia-Garcia, Ming Hsu, Ana Iorga, Philip Kotler, Carl Marci, Kai-Markus Muller, Ingrid L. C. Nieuwenhuis, Hirak Parikh, Dante M. Pirouz, Neal J. Roese, Irit Shapira-Lichter, Daniela Somarriba, Brendan Murray, Julia Trabulsi, Arianna Trettel, Giovanni Vecchiato, Sarah Walker

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Psychology > Cognitive Neuroscience & Cognitive Neuropsychology
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
MIT Press Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780262036597
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
368
Waga:
1.08 kg
Wymiary:
22.86 x 20.83 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Moran Cerf is Professor of Neuroscience and Business at the Kellogg School of Management at Northwestern University and Northwestern's neuroscience program.

Manuel Garcia-Garcia is Senior Vice President, Neuro and Behavioral Science Center at Ipsos, and Adjunct Professor of Consumer Neuroscience at New York University.

Moran Cerf is Professor of Neuroscience and Business at the Kellogg School of Management at Northwestern University and Northwestern's neuroscience program.

Moran Cerf is Professor of Neuroscience and Business at the Kellogg School of Management at Northwestern University and Northwestern's neuroscience program.

Moran Cerf is Professor of Neuroscience and Business at the Kellogg School of Management at Northwestern University and Northwestern's neuroscience program.

Manuel Garcia-Garcia is Senior Vice President, Neuro and Behavioral Science Center at Ipsos, and Adjunct Professor of Consumer Neuroscience at New York University.

Moran Cerf is Professor of Neuroscience and Business at the Kellogg School of Management at Northwestern University and Northwestern's neuroscience program.

Moran Cerf is Professor of Neuroscience and Business at the Kellogg School of Management at Northwestern University and Northwestern's neuroscience program.

David Brandt is a postdoctoral researcher at the Maersk Mc-Kinney Moller Institute.

Manuel Garcia-Garcia is Senior Vice President, Neuro and Behavioral Science Center at Ipsos, and Adjunct Professor of Consumer Neuroscience at New York University.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia