• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumer Culture Theory in Asia » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumer Culture Theory in Asia

ISBN-13: 9780367629502 / Miękka / 2023 / 274 str.

Consumer Culture Theory in Asia  9780367629502 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumer Culture Theory in Asia

ISBN-13: 9780367629502 / Miękka / 2023 / 274 str.

cena 243,34 zł
(netto: 231,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,67 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

We live in times of increasing world uncertainty. Consumer culture in Asia has embodied such precariousness, with their unprecedented states of both prosperity and vulnerability. Works in this volume examine the consumer cultures that exist in today’s precarious Asia. They do this through culturally oriented, critical consumer research.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Historia poszczególnych firm
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Frontiers in the Development of International Busi
ISBN-13:
9780367629502
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
274
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"Remarkably wide-ranging and undeniably riveting, Consumer Culture Theory in Asia offers a deep dive into the socio-cultural, ideological, and experiential consumption underlying precarity and power in the world’s fastest-growing region. In excavating the impact of neo-colonial development on vulnerable populations, the authors plead for socially sustainable consumer culture." Annamma Joy, Professor of Marketing, The University of British Columbia, Canada. 

"Consumer Culture Theory in Asia presents chapters from active researchers who address Asian consumption from a rich variety of historical and theoretical perspectives. Their work will engage the Consumer Culture Theory community as well as students and scholars from the humanities and social sciences." Terrence H. Witkowski, Professor Emeritus of Marketing, California State University, Long Beach, US.

"This volume contains cutting-edge scholarship that traverses myriad historical and contemporary consumption contexts in Asia. Curating work by an interdisciplinary group of scholars, it will prove to be an invaluable resource for those interested in this vital, vibrant area of the globe typified by changes and challenges in the marketplace." Cele Otnes, Anthony J. Petullo Professor of Business Administration, Gies College of Business, University of Illinois at Urbana-Champaign, USA

"People around the world are grappling with how issues of diversity and inclusion impact consumption. Studies in this book contemplate these issues in the marketplace with a focus on vulnerable consumers in Asia—a generally underrepresented region in marketing scholarship." Tonya Williams Bradford, University of California, Irvine, USA.

1 Introduction Yuko Minowa and Russell Belk SECTION I History of Consumerism in Asia 2 The Long March of the Commodity in China Alison Hulme 3 Consumerism in Early Modern Japan: Food, Fashion, and Publishing Kazuo Usui SECTION II Consumer Identity Projects 4 Century of Humiliation and Consumer Culture: The Making of National Identity I-Chieh Michelle Yang, Juliana French, and Christina Lee 5 Predicting a Mother’s Role in Investing in Children’s Education: A Study on Autonomy and Empowerment from India Akshaya Viayalakshmi, Meng-Hsien (Jenny) Lin, and Sarah Ricks SECTION III Consumer Rituals 6 Gift-Giving and Kinship-Making: Male Phoenix in China Jia Cong and Xin Zhao 7 Solitary Death is Elsewhere: The Making of Memorial Community in Japan Yuko Minowa 8 The Work of Culture in Thai Theravāda Buddhist Death Rituals Rungpaka Amy Hackley SECTION IV Governance and Sustainability in Consumption Practices 9 Utopia and Dystopia: Consumer Privacy and China’s Social Credit System Eric Ping Hung Li, Guojun (Sawyer) He, Magnum Man Lok Lam, and Wing-sun Liu 10 The Thanatopolitics of Neoliberalism and Consumer Precarity Rohit Varman and Devi Vijay 11 Cold Chains in Hanoi and Bangkok: Changing Systems of Provision and Practice Jenny Rinkinen, Elizabeth Shove, and Mattijs Smits SECTION V Body, Technology, and Mass-Mediated Marketplace Ideologies 12 Market Versus Cultural Myth: A Skin-Deep Analysis of the Fairness Phenomena in India Anoop Bhogal-Nair and Andrew Lindridge 13 Haptic Creatures: Tactile Affect and Human-Robot Intimacy in Japan Hirofumi Katsuno and Daniel White

Yuko Minowa is Professor of Marketing in the School of Business at the Brooklyn Campus of Long Island University in New York, Unites States.

Russell Belk is York University Distinguished Research Professor and Kraft Foods Canada Chair in Marketing, Schulich School of Business, York University, Canada.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia