• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumer Culture, Branding and Identity in the New Russia: From Five-year Plan to 4x4 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumer Culture, Branding and Identity in the New Russia: From Five-year Plan to 4x4

ISBN-13: 9780367340636 / Angielski / Miękka / 2021 / 200 str.

Graham H. J. Roberts
Consumer Culture, Branding and Identity in the New Russia: From Five-year Plan to 4x4 Roberts, Graham H. J. 9780367340636 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumer Culture, Branding and Identity in the New Russia: From Five-year Plan to 4x4

ISBN-13: 9780367340636 / Angielski / Miękka / 2021 / 200 str.

Graham H. J. Roberts
cena 213,26
(netto: 203,10 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Russia is currently enjoying an astonishing consumer boom that not even the recent global financial crisis has managed to dampen. As shopping has been transformed from a chore into a major source of hedonistic pleasure, a specifically Russian consumer culture has begun to emerge that is unlike any other.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367340636
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
200
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction  1. From Red Square to Nike Town: Re-enchanting the retail experience  1.1. Introduction: The curious tale of the giant steamer trunk in the night  1.2. Retailing in Russia, 1885-1991: From enchantment to disenchantment  1.3. Case Studies i) The re-enchantment of retailing in post-Soviet Russia: Privatisation and the arrival of the pre-fabricated kiosk ii) The politics of fast food in the new Russia: From Big Macs to pineapple milk shakes iii) Space invaders: The arrival of IKEA iv) ‘Pleasure domes with parking’: The rise of the mall v) The Russian sex shop market and the branding of Tochka-G  1.4. Conclusion  2. From Superman to the Invisible Man: Imagining the male body in contemporary Russian advertising  2.1. Introduction  2.2. Masculinity in Contemporary Russian Culture  2.3. Masculinity in/and Advertising. 2.4. Key Assumptions and Methodology  2.5. Case Studies i) Back to the (Soviet) future: The Dodge Caliber and the cult of the male body ii) On ‘Russian Ice’ with Sylvester Stallone iii) From abject to subject: Tinkoff’s ‘Zooom’ alcopop and a story of everyday heroism iv) Men’s grooming products and the return of the ‘real’ man: Nivea for Men, the Philips body-hair trimmer and Gillette’s Pro Fusion Glide razor v) The ‘First Time’ with Putin or the lad(y) vanishes  2.6. Conclusion: From superman to the invisible man  3. The Politics of Packaging in Post-Socialist Russia: Labels, Logos, Locations  3.1. Introduction  3.2. Packaging: From shelf space to ideoscape  3.3. FMCG Packaging in Russia 3.4. Moscow and Myth, Moscow as Myth: Past, present and future  3.5. Representations of Moscow on Russian Chocolate Packaging  3.6: Discussion  4. The Final Frontier: Brands and Branding on Social Media in the New Russia  4.1. Introduction: Social Media, Brand Communities and Value Co-creation  4.2. Case Studies: i) Siberian Crown’s ‘Map of Russian Pride’ on Facebook: Collective memories, imaginary geographies, brand identity ii) Levi’s on Vkontakte: Branding’s final frontier?  Afterword, or the Cautionary Tale of Diana, Lada, Myusya – and Vlad 

Graham H. Roberts teaches Russian Studies and International Business at the University of Nanterre (Paris Ouest). He is a member of the CECILLE research centre at the University of Lille 3, and an associate member of the REGARDS research centre at the University of Reims Champagne-Ardenne



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia