• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumer-Brand Relationships : Theory and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumer-Brand Relationships : Theory and Practice

ISBN-13: 9780415783033 / Angielski / Twarda / 2012 / 456 str.

Marc Fetscherin; Susan Fournier; Michael Breazeale
Consumer-Brand Relationships : Theory and Practice Marc Fetscherin Susan Fournier Michael Breazeale 9780415783033 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumer-Brand Relationships : Theory and Practice

ISBN-13: 9780415783033 / Angielski / Twarda / 2012 / 456 str.

Marc Fetscherin; Susan Fournier; Michael Breazeale
cena 730,17
(netto: 695,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

With contributions from an impressive array of scholars from around the world, this volume provides students and researchers with a useful launch pad for further research in consumer-brand relationships.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415783033
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
456
Waga:
0.82 kg
Wymiary:
22.9x15.2
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Foreword  Introduction: The Why, How, and So What of Consumers’ Relationships with Their Brands  Part I: The "What" of Brand Relationships: Exploring Brand Relationship Varieties and Type  1. When is our Connection to Brands like our Connection to People?: Differentiating between Consumer-Brand Relationships and Interpersonal Relationships  2. Exploring Relationship Analogues in the Brand Space  3. Understanding Negative Consumer Responses: Motivations for the Brand Avoidance Relationship  4. Brand Flings: When Great Brand Relationships Are Not Made to Last  5. Examining Childhood Consumption Relationships  6. Mental Accounting in Consumer-Brand Relationships  Part II: Understanding Consumer-Brand Relationship Bonds: Brand Love and Other Strength Indicators  7. Love Actually?: Measuring and Exploring Consumers’ Brand Love  8. Brand Love: Interpersonal or Parasocial Love Relationships?  9. Brand Relationship Quality – Conceptualization and Measurement: Results of a Cross-Industry Study in the German Consumer Market  10. Brand Forgiveness: How Close Brand Relationships Influence Forgiveness  11. Relationships Are Complicated: On Construct Validity when Consumer-Brand Relationships are Systems  Part III: How Goals and Identity Drive Consumers’ Relationships with their Brands  12. This Store Just Gets Me!: Customer Chemistry and its Role in Identity Construction  13. Beyond Relationship: Metaphor Transfer and Beyond  14. Teenagers’ Purposive Brand Relationships: From Social Filters to Shoulders to Lean On  15. Brands Can Be like Friends: Goals and Interpersonal Motives Influence Attitudes toward Preferred Brands  Part IV: Managerial Applications and Extensions of Consumer-Brand Relationship Ideas  16. Firing Your Best Customers  17. On the Complexity of Managing Brands in a Social Media World  18. Corporate Identity and its Reflective Effect in Developing Brand Relationships  19. Brand Humanity: Transforming the Business of Building Brands  Final Reflections: So Where Do We Go from Here?

Susan Fournier is Associate Professor and Dean's Research Fellow at Boston University, USA. Her research explores the creation and capture of value through branding and brand relationships and she has received five awards for her published work. She is an Editorial Board member of the Journal of Consumer Research and Journal of Marketing amongst others  Michael Breazeale is Assistant Professor of Marketing at University of Nebraska at Omaha, USA. His primary areas of research include the consumption of experiences and emotional branding. Mike has published articles in publications such as International Journal of Market Research, Marketing Management Journal and Journal of Business Research Marc Fetscherin is an Associate Professor of the Crummer Graduate School of Business and the International Business Department at Rollins College, USA. His research has been published in leading academic journals such as International Business Review, International Marketing Review, European Journal of Marketing andJournal of Brand Management



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia