• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumer Behaviour in Asia » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumer Behaviour in Asia

ISBN-13: 9780333736258 / Angielski / Twarda / 1998 / 275 str.

Hellmut Schutte; Deanna Ciarlante
Consumer Behaviour in Asia Hellmut Schutte Deanna Ciarlante 9780333736258 PALGRAVE MACMILLAN - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumer Behaviour in Asia

ISBN-13: 9780333736258 / Angielski / Twarda / 1998 / 275 str.

Hellmut Schutte; Deanna Ciarlante
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Success in the Asian market is crucial to many firms. Yet many marketing strategies are based on a 'western' perspective of what consumers want and respond to. In Consumer Behaviour in Asia, the authors argue that Asian culture is so fundamentally different to Western Culture that existing consumer behaviour concepts cannot be applied to Asian consumers. In this book the authors outline and explain these differences and put forward modifications to many well-known consumer behaviour concepts. Consumer Behaviour in Asia shows how firms need to modify their marketing strategies in such areas as segmentation, positioning and the marketing mix in order to successfully penetrate these markets.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
PALGRAVE MACMILLAN
Seria wydawnicza:
MacMillan Business
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780333736258
Rok wydania:
1998
Wydanie:
1998
Ilość stron:
275
Waga:
0.58 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

An Alternative Consumer Behaviour Theory for Asia Distinguishing Features of Asian Culture The Mind-Set of the Individual Consumer Driving Forces in Asian Consumer Behaviour An Example of Asian Consumer Behaviour: The Leisure Industry Marketing Implications The Marketing Mix Modernisation vs. Westernisation of Asian Consumer Behaviour Appendix: Case Studies

HELLMUT SCHUTTE is a professor of International Management at INSEAD and represents core faculty at INSEAD's Euro-Asia Centre. He started his career in Asia marketing fast moving consumer goods for a British-Dutch multinational in Indonesia. He also lived and worked in the Philippines and was a visiting professor at the University of Tokyo. Schutte has conducted research, acted as a consultant, and taught management seminars for both Asian and Western managers in ten Asian countries.

DEANNA CIARLANTE was born in the USA, but spent most of her ten years as a young adult in Japan. After graduating from Duke University, she spent five years in New York working with Japanese financial institutions.

Schutte, Hellmut Hellmut Schutte is Professor at INSEAD, the Europe... więcej >
Ciarlante, Deanna Ciarlante Holds an MBA from INSEAD and currently w... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia