• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumer Behaviour for Luxury Brands : A Research on Repeat Purchase Intention » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumer Behaviour for Luxury Brands : A Research on Repeat Purchase Intention

ISBN-13: 9786202057509 / Angielski / Miękka / 2017 / 152 str.

Mohammad Hussain
Consumer Behaviour for Luxury Brands : A Research on Repeat Purchase Intention Hussain, Mohammad 9786202057509 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumer Behaviour for Luxury Brands : A Research on Repeat Purchase Intention

ISBN-13: 9786202057509 / Angielski / Miękka / 2017 / 152 str.

Mohammad Hussain
cena 250,62
(netto: 238,69 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 250,62
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Repeat purchasing has now become a critical factor for marketers, especially in the luxury goods market. Repeat purchasing not only saves costs (as opposed to attracting new customers), but increases sales as well. Both past and current researchers have been keen in investigating what drives consumers to repeat their purchase. The purpose of this academic research is to examine the relationship between Hedonic Value (HV), Satisfaction (S), Consumer Inertia (CI) and Product Attribute (PA) with the Repeat Purchase Intention (RPI) for luxury brands among Generation Y consumers in Malaysia. The findings can be used by marketers to aid them in creating marketing strategies to maintain their current customer base, as well as attract new customers to purchase their luxury brands within their target market. This study can also motivate current researchers to further investigate in the field of luxury brands, in an attempt to bridge the gap between luxury brands and RPI.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786202057509
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
152
Wymiary:
15x22x0.9
Oprawa:
Miękka

Hussain, MohammadHaving graduated from the University of Derby in 2015, Mohammad K. Hussain has pursued his interest in the field of business studies. After being awarded MBA in 2017 from Staffordshire University, he has successfully published an academic Journal.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia