• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Consumer Awareness and Textile Sustainability » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Consumer Awareness and Textile Sustainability

ISBN-13: 9783031438783 / Angielski

Subramanian Senthilkannan Muthu
Consumer Awareness and Textile Sustainability Subramanian Senthilkannan Muthu 9783031438783 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Consumer Awareness and Textile Sustainability

ISBN-13: 9783031438783 / Angielski

Subramanian Senthilkannan Muthu
cena 484,18 zł
(netto: 461,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 462,63 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Biologia i przyroda
Kategorie BISAC:
Science > Environmental Science (see also Chemistry - Environmental)
Technology & Engineering > Materials Science - General
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Sustainable Textiles: Production, Processing, Manufacturing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783031438783

Chapter 1. Measuring textile (un)sustainability to raise purchasing choices awareness: theoretical background.- Chapter 2. Consumers’ sustainable clothing consumption practices: adopting the principles of voluntary simplicity.- Chapter 3. Towards increasing public awareness of cellulose-based textiles with improved sustainability.- Chapter 4. A long-time approach to promote sustainability awareness.- Chapter 5. The influence of social media usage on consumers’ sustainable clothing consumption practices.- Chapter 6. Measuring textile (un)sustainability to raise purchasing choices awareness: the case of cotton fabrics.- Chapter 7. Sensory evaluation of hemp textiles by consumers as a prospective market research method for new textile products.

Dr. Subramanian Senthilkannan Muthu is currently the Chief Sustainability Officer at Green Story Inc, Canada, based out of Hong Kong. He earned his PhD from The Hong Kong Polytechnic University, and is a renowned expert in the areas of Environmental Sustainability in Textiles & Clothing Supply Chain, Product Life Cycle Assessment (LCA) and Product Carbon Footprint Assessment (PCF) in various industrial sectors. He has five years of industrial experience in textile manufacturing, research and development and textile testing and over a decade's of experience in life cycle assessment (LCA), carbon and ecological footprints assessment of various consumer products. He has published more than 100 research publications, written numerous book chapters and authored/edited over 150 books in the areas of Carbon Footprint, Recycling, Environmental Assessment, Life Cycle Assessment and Environmental Sustainability.

This contributed volume discusses how consumer awareness of textile sustainability can lead to a more sustainable textile supply chain. From the initial purchase of a textile to its care and longevity, consumer behaviors are at the core of consumption associated with the textile industry. Making consumers aware of the environmental impacts of the clothing products they buy help them to choose the best alternative which has the lowers footprints and also enable them to help the entire textile sector to become sustainable. In addition, making them aware of environmental footprints of textile products from cradle to grave, make them aware of how best they can take care of their products during use and disposal phases and how they can help to preserve the planet with their earnest efforts to reduce the environmental impacts in their boundary, i.e. the use and disposal phases.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia